2436.
-
madem son sezon dediniz, madem yediğimiz kaymak yeter sulandırmıcaz diyosunuz,
o zaman artık yavaşa yavaş bişeyleri açıklayın yani şundan korkuyorum önümüzdeki
bilmem kaç bölümü izleyip ardından son bölüm (çarpı 2 olan) gelip de izlediğimde
"e sadece bu ikisini izlesek olurmuş" demek istemiyorum
madem bu kadar sevdik emek verdik
gider ayak herşeyi mahvetmeseler de iyi hatırlasak bir ömür.
ha birde şey olabilir o kadar sarpa sardırdılarki kendileri bile
toparlayamıyo olabilirler, ihtimal dahilindedir yani.