lost

entry4258 galeri
    2436.
  1. madem son sezon dediniz, madem yediğimiz kaymak yeter sulandırmıcaz diyosunuz,

    o zaman artık yavaşa yavaş bişeyleri açıklayın yani şundan korkuyorum önümüzdeki

    bilmem kaç bölümü izleyip ardından son bölüm (çarpı 2 olan) gelip de izlediğimde

    "e sadece bu ikisini izlesek olurmuş" demek istemiyorum

    madem bu kadar sevdik emek verdik

    gider ayak herşeyi mahvetmeseler de iyi hatırlasak bir ömür.

    ha birde şey olabilir o kadar sarpa sardırdılarki kendileri bile

    toparlayamıyo olabilirler, ihtimal dahilindedir yani.
    0 ...