lost

entry4258 galeri
    2449.
  1. 6.sezondaki "flashsideways"lerle bizleri* mest etmiş dizidir.
    flashforward ve flashbackler de güzeldi de bunun ayrı bir hoşluğu var hacı. iki farklı zaman çizgisi, ikisi de gerçek... aylarca beklememize deymiş doğrusu.
    bir de artık yavaştan yavaştan soruları cevaplasalar başka bir şey istemeyeceğim. dizi bitecek diziyi anlamayacağız, üzüldüğüm nokta bu. yoksa yeni sorular yeni heyecanlar katıyor ama bangır bangır bağırıyor karizmatik sesli abi; "final season"... diziyi bitiriyorsanız bari bir şeylere cevap verin.

    nedir bu black smoke, amacı nedir, ne diye dolaşır ortalarda?
    jacop ile münasebeti nedir?
    kahramanlarımızın adada olmasının sebebi ne?
    kate neden bu kadar güzel?
    bütün yakışıklı adamları neden oraya topladınız?

    cevap verin lan bunlara.
    0 ...