lost

entry4258 galeri123
    2869.
  1. son bölüm zevkten boşaltmıştır.artık bağlamasanız da olur hacı.kaç gündür bir ton sorunumu 40 dk da eritti gitti.sonu en boktan haliyle olsa bile artık kendimi kandırılmış hissetmiyeceğim dizidir.en büyük teşekkürlerimi sunuyorum bu diziyi yapanlara.
    1 ...
  2. 2868.
  3. --spoiler--
    dandik başlayan 6. sezon tahmin edildiği gibi desmond ile nirvanaya ulaşmıştır. sanırsam insanlar bir takım elektromagnetik alana maruz kalınca paralel evrendeki haliyle bağlantı kuruyor mesajı verildi. bu paralel evren baz alınan evrene göre geçmişte veya gelecekte olabilir. iki evrendeki zaman kavramı, hızı farklı olabilir. hatta eskiden faraday adada iken bir fişek göndermişti, üzerine saat bağlamıştı. geri döndüğünde kendi saatiyle kurduğu saat çok farklıydı falan. ne olsa zaman da göreceli bir şey.
    --spoiler--

    bünyede keşke orospu kate, su isteyen jack falan olmasa da dizi hep desmond ile gitse hayalleri uyandırmıştır.
    2 ...
  4. 2867.
  5. --spoiler--
    ayrıntıları gözümüze gözümüze sokan bir bölüm olmuştur son bölümü (6x11).

    1- desmond'ın şöförünü (nasıl yazılıyordu lan?) 4.sezondan beri tanıyoruz aslında. widmore'un gönderdiği gemide iletişim görevlisiydi. ancak elektromanyetik enerjiye maruz kalmış ve kafayı yemiştir george minkowski

    hatırlamayanlar için ; http://tinyurl.com/ybdd9eq

    2- zaman widmore'u ne kadar değiştiriyor. bir zamanlar "bu şarabı içmeye layık değilsin" dediği desmond'a şimdi "al iç şunu, sikini yerim ben senin" demesi pek şaşırtmıştır bizleri.

    http://tinyurl.com/yga8g3y

    3- gözüme çarpan başka bir ayrıntı daha, yönetmen resmen burayı gözümüze sokmak istemiş;

    http://tinyurl.com/yeoqmhf

    4- deja vu ;

    http://tinyurl.com/y8kwp7q

    5- başka bir ayrıntı;

    http://tinyurl.com/y8rwfx4

    6- ulan ne var bu yansımalarda bıkkınlık geldi artık.

    http://tinyurl.com/ydvtod8

    7 - vee müthiş bir spoiler;

    final bölümünün yaklaşık 90 dakikası bu mekanda geçecek. jacob ve esau'nun topladığı adamların karşlılıklı mücadelesine tanık olacağız burada;

    http://tinyurl.com/ydp2w77

    --spoiler--

    başka bir bölümde görüşmek üzere, nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa.
    14 ...
  6. 2866.
  7. desmond'un yer aldığı her bölüm gibi bu bölümde süperdi.

    --spoiler--
    jin sen nasıl bi adamsın ya desmond'ı orada dövüyolar sen öyle bakıyorsun.
    sayid in zoe bırakmasının altında bişi aramalıymışım gibi sanki.
    alternatif evrende widmore ailesinin bişiler biliyor olması, acaba alternetif evren değilde o gösterdikleri flash forward mı sorunu akıllara getiriyor.
    --spoiler--
    2 ...
  8. 2865.
  9. --spoiler--
    kimse bahsetmemiş ama charlie nin ölmek üzereyken gördüğü kişi claire dir. adada doğru dürüst kavuşamamışlardı bari paralel gelecekte kavuşsun yavrucaklar.
    --spoiler--
    2 ...
  10. 2864.
  11. kimse yazmis mi bilmiyor....

    saka lan saka baktim kimse yazmamis. dur ben yazayim.

    --spoiler--

    la desmond makinadan cikinca pek bi kuzu oldu. widmore diyor "dezo gel senle bi is cevircez", dezo cevapliyor "ok baba emrin olur". sonra sayid manyagi giriyor ortama "dezocan birak bunlari sen gel bana takil, düs önüme" diyor, dezodan gelen cevap "hay hay müdür basimla beraber" seklinde oluyor. bari ormana filan cekmeseler bebeyi. bir desmond kolay yetismeyi.

    --spoiler--

    sakasi ile esprisi ile bir spoileri geride biraktim. bak hersey bi yana desmond'un kumasi kaliteli. efendi adam. cok karizma. la benki ingilizce bilmem, herifin aksanindaki farkliligi, karizmayi, britishligi seziyorum baboli. nice desmondlu bölümlere. serefine desmond.

    PS: 60 yillik viskiyi de yoluna koydu köftehor.
    5 ...
  12. 2863.
  13. --spoiler--

    şu adamın gözüne ışık tutmayın artık ya !!

    --spoiler--
    5 ...
  14. 2862.
  15. s06e11 ile az çok nereye bağlanacağı belli olmuş dizidir.

    --spoiler--

    1) paralel evrenler (aynı anda farklı evrenlerde birden çok hayatımız olabilir)
    2) kader (alınyazısından kaçılmaz,eninde sonunda oraya varırsın)

    dikkat edilirse; bu kavramlar lost'un yapımcısı j. j. abrams'ın iki yeni dizisinde de ayrı ayrı konu edilmekte, derinlemesine incelenmektedir.

    paralel evrenler--> fringe
    kader--> flashforward

    zaten bu iki yeni dizide de lost ile benzer oyuncular kullanılmış, bazı sahnelerin arka planlarındaki oceanic airlines reklamları dikkatli izleyicilerden kaçmamıştır.

    fringe dizisinde iki evren arasında serbestçe dolaşabilen agent dunham'ın david hume'u çağrıştırdığı aşikarken, flash forward dizisinde locke'un kaderciliğini, shephard'ın akılcılığını kimlerin temsil edeceği daha oturmamıştır.

    --spoiler--
    1 ...
  16. 2861.
  17. --spoiler--
    son bölümüyle (6x11) tüm dizinin sonu açıklanmıştır bence.

    lost trajik bitecek diye mathew fox söylemişti bize. fakat gözümüzün içine soka soka söyledi yönetmenler aslında. 4.sezonun finalinde tabutta gördüğümüz john locke'un aynı versiyonunu desmond olarak çekmişlerdi. alternatif diye. aslında o gerçeğin ta kendisi. desmond işleri anladığı için birileri bunu öldürecek. millet birbirine "sana geldi mi?" diye soruyordu ya aynını soracaklar. işte desmond bence kimseye gerçeği öğretemediği için dizi kötü bitecek ve alternatif zamanda sıkışıp kalacaklar. ayrıca adadaki herkes ölecek.
    --spoiler--
    2 ...
  18. 2860.
  19. --spoiler--
    desmond ın yeni jacop olacağı böylece belli olmuştur. eski tadı aldım 6x11 bölümde. chairle,desmond ve daniel ile müthiş bir bölüm olmuş.

    (bkz: şimdi onlar düşünsün)

    --spoiler--
    1 ...
  20. 2859.
  21. uzun zamandır vermediği sıcaklığı vermiştir.
    keyt'siz bir bölüm izletmiştir, dezmınd'ı faraday'ı, çarli'yi bize geri vermiştir, bizi mutlu etmiştir.
    1 ...
  22. 2858.
  23. son bölümüyle combo yapmış dizidir.

    --spoiler--
    faraday durumun farkında, eloise zaten işi biliyordu, desmond da olayın farkına vardı.özellikle ona bunu charlie nin yaptırması enfes oldu.
    --spoiler--

    şimdi final sezonu başlıyor. artık her bölümün bu şekilde 'oha', 'hadi canım' sesleri içerisinde geçeceğine şüphe yok.
    3 ...
  24. 2857.
  25. 6. sezonun 11. bölümü ile birlikte "lost bitti, sıçtı, senaristler saçmalıyorlar, yapımcılar ıkınıyor" diye zırlayan afacanlara kapak olan dizidir. her yönüyle müthiş bir bölümdü. bundan sonra öyle atıp tutarken dikkatli olmak gerektiğini herkese öğrettiklerine inanıyorum.
    3 ...
  26. 2856.
  27. kreator un cause for conflict albümünden yarmış bir şarkı . live hali daha güzeldir .
    0 ...
  28. 2855.
  29. --spoiler--

    öncelikle;

    (#5171487)

    bundan yaklaşık bir sene önce yaptığım kehaneti doğrulamış dizidir. burdan lost senaristlerine teşekkür ediyorum, beni yalancı çıkarmadıkları için. deli olmadığımı biliyordum!*

    edit: bölümün tamamını izlemeden, daniel "ben daniel widmore." dediği anda heyecandan yapmış olsam gerek ki haklı değilmişim. öz babası değilmiş widmore daniel'in. yine deli olmadığımı kanıtlayamadım lan!

    edit2: ulan doğruymuş dediklerim lan! vallahi deli değilmişim! indivx altyazı ekibine burdan selamlarımı çakıyorum yanlış çevirdikleri için. "mr widmore benim öz babam değil" diye çevirmiş çakallar. "mr widmore benim babam" olacak lan o! zındıklar!

    edit3: yeter ulan! deliyim lan deliyim var mı!! daniel, widmore benim babam falan diyor hakkaten de penny benim üvey kardeşimdir, bacımdır, ona yan gözle bakmam des abi, o senindir de diyor. delirttin beni lan lost!

    --spoiler--
    5 ...
  30. 2854.
  31. --spoiler--
    faraday desmond ve charlie'yi bir bölümde geri getirerek kendini sevdiren bir bölüm yapmışlar. ha o değilde tüm soruları seri şekilde cevaplıyorlar artık yeni gizemler gelmiyor bodoslama gidiyoruz sanki. ha desmond şimdi iki paralel evren arasında gidip gelmeye başladı sanki zamanda gidip gelmesi yetmiyordu. valla ada havası bu adama yaramıyor azizim.
    --spoiler--

    o değil de şu iskoçu sözlükçek seviyoruz sanki;
    (bkz: dezmınd buraya üçlü çektir tayfaya)
    4 ...
  32. 2853.
  33. --spoiler--
    yapilmi$ en guzel lost bolumuydu.

    everybody has a list.

    --spoiler--
    3 ...
  34. 2852.
  35. --spoiler--

    brotha sen bizim her şeyimizsin. flashsideways anlam kazandı sayende.

    --spoiler--
    1 ...
  36. 2851.
  37. süper süper süper bir bölümdü.

    spoiler

    gerçekten lost gibi losttu.arada kurulan ilişkiler olaylar herşey harikaydı.sadece ; aşk üzerinde çok yoğunlaşılması biraz baysa da , faraday ın kuantum fiziği ile ilgili yazdıkları ve bunların nereden bildiğini anlayamaması durumu ilgi çekiciydi.arada sırada haberlerde duyduğumuz birden bire fransızca konuşan , uçak kullanmasını bilen çocukları hatırlattı.desmondun uyandığı zamanki tavırları yeni jacop'un desmond olduğu yönünde bir kanı uyandırdı bende.sayid geç kaldı yani.en son sahneye ise bayıldım desmond un uçaktaki herkese bir şey göstericem demesi ilerleyen bölümlerin artık bu şekilde gideceğinin bir ipucuydu.
    2 ...
  38. 2850.
  39. en sonunda de javu'ya bağlayacak bu dizi galiba.
    2 ...
  40. 2849.
  41. 6x11 bölümünde kesin olarak anladım ki yıllardır haklıyım. bu dizinin esas oğlanı desmond.

    paralel evrenler ve bu paralel evrenlerde aynı kişinin farklı yaşamları teoremi de aşağı yukarı doğru çıkmaya başladı artık.

    "see you in another life brother" lafı yıllardır bunu işaret ediyordu zaten.

    ayrıca bu bölüm içerisinde de defalarca bu noktaya temas edildi. desmond'un claire'ye bebeğin erkek olacak demesi, gördüğü halisünasyonlar, faraday'ın bu yaşantısında wildmore'nin oğlu ve müzik tutkunu bir genç iken müzede charlotte'yi görmesi ve sanki yıllardır ona aşıkmış gibi hissetmesi. akşamına hiç alakası yokken kuantum fiziği ile ilgili denklemler yazması falan filan.
    1 ...
  42. 2848.
  43. ufaklı tefekli spoiler içerir. birazda kendi yorumum.

    --spoiler--
    dezmınd, faraday ve çarli nin geri döndügü dizidir. bunlar şimdiki zamanda yaşıyorlar ama ada da geçen olaylar zihinlerinin diplerinde geziniyor. faraday çok önceden patlattım ben bu bombayı diyor ve şimdiki hayatları mevcut. bunlar bu hayatı degil ada yı istiyorlar. diger istemeyenler de isteyecek çünkü dezmınd onlara göstereceklerim var dedi. ben onun yalancısıyım. hani bazen diyorum kendimce, başımıza bir iş gelince ya da bir şey duydugumuzda ''lan ben bunu daha önceden sanki yaşamıştım'' cümlesi. biraz bunu anlatıyolar gibi geldi bana.
    --spoiler--
    4 ...
  44. 2847.
  45. 6x11 bölümü ile adamın kafasını uçuran dizi. ömrümü yedin lost.

    --spoiler--
    jacob'ın "geliyorlar" demesinin nedenini de anladık *
    --spoiler--

    düzenleme : imlâ. saygılar.
    3 ...
  46. 2846.
  47. son bölüm hakkında söylenecek tek şey varsa, o da şudur;

    (bkz: see you in another life brother)
    3 ...
  48. 2845.
  49. bu saat olmasına rağmen 11. bölüm altyazısı çıkmamış dizidir.

    (bkz: hadi ulan)
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük