bundan yaklaşık bir sene önce yaptığım kehaneti doğrulamış dizidir. burdan lost senaristlerine teşekkür ediyorum, beni yalancı çıkarmadıkları için. deli olmadığımı biliyordum!*
edit: bölümün tamamını izlemeden, daniel "ben daniel widmore." dediği anda heyecandan yapmış olsam gerek ki haklı değilmişim. öz babası değilmiş widmore daniel'in. yine deli olmadığımı kanıtlayamadım lan!
edit2: ulan doğruymuş dediklerim lan! vallahi deli değilmişim! indivx altyazı ekibine burdan selamlarımı çakıyorum yanlış çevirdikleri için. "mr widmore benim öz babam değil" diye çevirmiş çakallar. "mr widmore benim babam" olacak lan o! zındıklar!
edit3: yeter ulan! deliyim lan deliyim var mı!! daniel, widmore benim babam falan diyor hakkaten de penny benim üvey kardeşimdir, bacımdır, ona yan gözle bakmam des abi, o senindir de diyor. delirttin beni lan lost!