6. sezonun 11. bölümü ile birlikte "lost bitti, sıçtı, senaristler saçmalıyorlar, yapımcılar ıkınıyor" diye zırlayan afacanlara kapak olan dizidir. her yönüyle müthiş bir bölümdü. bundan sonra öyle atıp tutarken dikkatli olmak gerektiğini herkese öğrettiklerine inanıyorum.