lost

entry4258 galeri123
    2894.
  1. final bölümüne yaklaşırken gazı iyice köklemiştir.

    --fena spoiler--

    brada ölmez, lost bölünmez!

    --fena spoiler--
    2 ...
  2. 2893.
  3. gene mükemmel bi bölümle karşımıza çıkmıştır.

    --spoiler--

    R.I.P Ilana

    --spoiler--

    fısıltılara verdikleri cevap tatmin edici olmasa da en azından cevap vermiştir.*
    0 ...
  4. 2892.
  5. an itibariyle 6. sezon 12. bölümü torrent ortamlarına akmıştır.
    0 ...
  6. 2891.
  7. --çok pis spoiler--
    bugün yayınlanacak olan everybody loves hugo adlı bölümde michael, dr. chang, hurley'in anası, hurley'in deliler hastanesindeki doktoru, hurley'in babasının babası*, libby, velet sawyer** gibi tipleri de göreceğiz. memeli a.ş.
    --çok pis spoiler--
    1 ...
  8. 2890.
  9. sezon finali 23 mayıs'ta yapılacakmış. senaristler herşeyi mantıklı bir şekilde toparlayabilecekler mi? merak ediyorum. toparlayamayıp adadaki olayların sebebi mr.eko'nun kardeşi yemi derlerse de şaşırmam.
    0 ...
  10. 2889.
  11. senaristlerin izleyicileri mala bağladığı dizidir. ilk sezonlarda sürekli teoriler üreten, sonunu tahmin etmeye çalışan izleyicilerin büyük bir kısmı artık teori üretmeyi bırakmış sadece "nereye varacak acaba?" diye düşünüp diziyi izlemektedir, aksi halde kafayı yemek içten bile değildir. ne var ki yapımcı j.j.abrahamsın özel hayatındaki paralel evren ve kader tutkusu işine de etki etmiş ve yaptığı diğer dizilerde (fringe, flashforward) bunları görmüş olamamız itibari ile de lostun sonunda da bu paralel evren teoremi ve kader hakkındaki görüşler için kesin bir açıklama getirileceği düşünülmektedir. ve kişisel görüşüm dizinin finalinin yeni jakob ve back smoke'un bulunması ile bitecektir. bir nevi olayın başa sarılacağını düşünmekteyim yani, adadakilere ne olur hiç bir fikrim yok zaten üretmiyorum da, zira zaman-mekan kavramımı yitirmiş durumdayım.

    son olarak ey senaristler! size sesleniyorum! tamam anladık ayrıntıları hazırlamakta üstünüze yok en birinci sizsiniz ama yeter artık yahu, bıkmadınız mı tam son anda kişinin birşey keşfettiğini gösterip bölümü bitirmekten.. 7 sülalenize küfür yağıyor benden söylemesi.
    0 ...
  12. 2888.
  13. bir türlü çözemediğim , ama tahminimce , lanetli bi ada var. oraya nasıl geldiyseler bi grup burdan kaçmaya çalışıyor, sonra jandarma geliyor falan filan .. Herşey çok saçma
    2 ...
  14. 2887.
  15. gönüllerin adamı desmond'ın dönüşüyle mutlu eden dizi. o sonlardaki "ben bugün bunu öğrendim" yüz ifadesi ve gülümsemesiyle lostta ilk uyanan adam olduğunu düşünüp* kendimi çok daha cahil hissetmemi sağlamıştır, ama yine de candır, brother'dır. sıkıcı jack'ten, formdan düşmüş sawyer'dan, deli bakan flocke'tan, yüzünün nuru kaçmış claire'den, şarapçı jacob'tan vs. bir bölüm de olsa uzaklaşmak ve klasik desmond bölümlerindeki tadı almak çok iyi geldi lan.
    ama artık gelecek bölümlerde bu adaylarla falan survivor'a bağlamasını bekliyorum dizinin. (bkz: survivor jacob team vs. black smoke team)
    1 ...
  16. 2886.
  17. desmond ın geri gelerek yine sürekli bayılma yoluyla bir o dünyaya bir bu dünyaya gittiği dizimiz.
    0 ...
  18. 2885.
  19. desmond faktörünün bir daha ortaya çıktığı dizi. assolistler arkadan çıkar.
    0 ...
  20. 2884.
  21. 9.bölümle birlikte ben en çok etkileyen 6.sezon bölümüdür.Desmond'a karşı bir sempatimiz var ama haksız değiliz adam müthiş diyor şu brotherı.Neyse sorular devam ediyor acaba Desmond neyi çaktı yolcu listesi felan derken hadi adamlar anlatcak diyelim ada felan var diye kim s.klıcek Desmondı.Ama şunu anladımki bu bomba bomlamasıydı felan değil direk ada olmasıydı olacak olan hayatı anlatıyor.Yoksa Desmond dayı en son yelkenliyle felan kopuyordu.Bir dahaki bölüm Hurley ile ilgili olcak heralde bakalım Hurleyde ne var ne yok ama en çok şu koyuyor 1 bölümü izlerken diğeri gelmek bilmiyor bazen uğraşıyorum hadi bekleyim 2-3 bölümü aynı anda izleyim diyorum ama olmuyor dayanamıyorum gene.
    1 ...
  22. 2883.
  23. --spoiler--
    11. bölümde desmond MR a girdiğinde her şeyi çözmesi manidar. adam ne zaman manyetik alanlara girse hayatı değişiyo.
    --spoiler--
    1 ...
  24. 2882.
  25. --spoiler--
    widmore'un odasında iki tane terazi var biri sol tarafta diğeri sağ. sol taraftakinde tablo çerçevesi beyaz, sağ taraftakinde çerçeve siyah.

    alın bu da caps; http://1.bp.blogspot.com/...Afc/s1600/HEAartcombo.jpg
    --spoiler--
    5 ...
  26. 2881.
  27. 2880.
  28. bu dizi loop!a girmiş çıkamıyor, hayırlısı artık.
    0 ...
  29. 2879.
  30. --spoiler--
    bu jacob smoke olaylarıyla işin fizik kısmını nasıl birleştirecekler çok merak etmekteyim.

    o değilde şimdi des ile charlie çakıldı denize tamam güzel. bayada bi oyalandılar aşağıda, desmond nefes almak içn çıktı indi tekrar charlie'yi kurtardı. herşey normal dimi? peki ya şuna ne dersin? ikisi de su yüzeyine çıktıklarında ortalıkta hiçkimse yoktu, denize araba uçtu a. koyim tüm insanlar bi toplanmaz mı oraya ? bu ne umursamazlıktır? abd halkı mı böyle acaba?
    --spoiler--
    3 ...
  31. 2878.
  32. (#7731286)
    Ben demistim demeyi sevmiyorum ama ben demistim kardesim. Bu bolum ortaligin tozunu attiracak, 6.sezonun en baba bolumu olacak demistim. Desmond geldi ve elinin tersiyle sawyer'mis, kate'mis jack'mis hepsini bir kenara itti. altinci sezon basladi baslayali ilk defa bir bolumu soluksuz izledim. One man show dedikleri budur abi!

    --spoiler--
    hersey cok iyi guzelde ben ufak bir konuya takildim. desmond ile charlie arabayla bodoslama denizin icine daldilar. simdi desmond'in elbiselerinin sirilsiklam olmasi gerekiyordu. oyleydi de charlie'yi arabadan cikardiginda. fakat hemen sonraki hastane sahnede bakiyorsun, desmond'in uzerinde ki gomlek nerdeyse kupkuru. sanki yeni kuru temizlemeden almis gibi, hic kirisiksiz. Boyle bolumun sonuna kadar ayni takim elbiseyle gezindi adam. onu biraktim ayakkabin, corabinda mi islanmadi brother?
    --spoiler--
    0 ...
  33. 2877.
  34. desmond'ın ortalığın amına koyacağını belli ettiği dizidir. koçum bratherim benim.
    1 ...
  35. 2876.
  36. 6. sezon 11. bölüm mükemmel bir lost bölümü olması yanında henry ian cusickin oyunculuk olarak döktürdüğü bölümdür.

    --spoiler--

    widmore adada olduğunu söylediğinde bakışları,yüzünün seğirmeye başlaması. takdir ediyoruz kendisini.

    --spoiler--

    --spoiler--

    faradayin sabiti desmond. desmondın sabiti charlie. charlienin sabiti claire. bu böyle gider.

    --spoiler--

    (bkz: consciousness altering love)
    0 ...
  37. 2875.
  38. 6*11 den hemen sonra 4*5 the constant seyredilmeli.

    --spoiler--
    orada yani 4*5de sonunda notlarına bakan faraday, "bir sorun olursa benim sabitim desmonddır" diye bir notu var. tabi o notu ilk gördüğümüzde adam adaya sabitini bulmaya gelmiş demek ki bir sorun var/oldu diyoruz.

    ama aslında bunun anlamı 6*11 de çıkıyor. işte şimdi sorun oldu ve sabitini kendisi buldu
    --spoiler--
    0 ...
  39. 2874.
  40. 6x11'i izledikten sonra, böyle bölüm izletsin, gerisi süper babaanne gibi olsun yine izlenir bu dizi diyorum.
    1 ...
  41. 2873.
  42. 2872.
  43. --spoiler--
    des: kızmadın mı
    eloise: hiç kızmadım. whatever happened happened.

    mükemmel bir bölüm olmuştur.
    --spoiler--
    0 ...
  44. 2871.
  45. birdenbire farkında olduğum fakat üzerinde düşünmediğim şu ayrıntıyı düşünmeme sebep oldu lan bu 6x11 ... hani bazen olur ya, dejavu... ulan ben bu anı daha önce yaşamıştım meselesi... lan olum hakkaten başka bir yerde başka bir hayatımız olmasın gerçekten de. dizi sanki bunu anlatmaya çalışıyordu, "not penny's boat" derken. lan?
    2 ...
  46. 2870.
  47. iyide o adadan desmond peny sayesinde kurtuldu ve beraber yaşıyorlardı. diğerleri adadan çok sonra kurtuldular. sonrasında benjamin desmondu'u vurdu. 6X11'de burdan başladı.
    iyi de şuan de dizide 3 yıl 100 günlük bir zaman atlaması var. hem desmond ilk adaya düşemeden öncede peny ile beraberdi. nasıl oldu da bombadan sonraki zamanda peny ile hiç tanışmamış oldu?
    bir diğer olay diğer karakterler 3 yıl 100 atlama yaşarken neden desmond vurulduğu andan sonra adaya geldi? hem vurulduğu andan sonra adaya geldiyse diğer hayatta nasıl peny'i tanıyamıyor. desmond adaya ilk düştüğünde zaten peny'i tanıyordu öyleyse desmond'un hayatında nasıl kayıp yok? ve peny'i tanımıyor?
    soruları ile beni benden alan dizidir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük