gerçekten lost gibi losttu.arada kurulan ilişkiler olaylar herşey harikaydı.sadece ; aşk üzerinde çok yoğunlaşılması biraz baysa da , faraday ın kuantum fiziği ile ilgili yazdıkları ve bunların nereden bildiğini anlayamaması durumu ilgi çekiciydi.arada sırada haberlerde duyduğumuz birden bire fransızca konuşan , uçak kullanmasını bilen çocukları hatırlattı.desmondun uyandığı zamanki tavırları yeni jacop'un desmond olduğu yönünde bir kanı uyandırdı bende.sayid geç kaldı yani.en son sahneye ise bayıldım desmond un uçaktaki herkese bir şey göstericem demesi ilerleyen bölümlerin artık bu şekilde gideceğinin bir ipucuydu.