lost

entry4258 galeri
    2864.
  1. kimse yazmis mi bilmiyor....

    saka lan saka baktim kimse yazmamis. dur ben yazayim.

    --spoiler--

    la desmond makinadan cikinca pek bi kuzu oldu. widmore diyor "dezo gel senle bi is cevircez", dezo cevapliyor "ok baba emrin olur". sonra sayid manyagi giriyor ortama "dezocan birak bunlari sen gel bana takil, düs önüme" diyor, dezodan gelen cevap "hay hay müdür basimla beraber" seklinde oluyor. bari ormana filan cekmeseler bebeyi. bir desmond kolay yetismeyi.

    --spoiler--

    sakasi ile esprisi ile bir spoileri geride biraktim. bak hersey bi yana desmond'un kumasi kaliteli. efendi adam. cok karizma. la benki ingilizce bilmem, herifin aksanindaki farkliligi, karizmayi, britishligi seziyorum baboli. nice desmondlu bölümlere. serefine desmond.

    PS: 60 yillik viskiyi de yoluna koydu köftehor.
    0 ...