--spoiler--
lost u hiç izlememiştim.
flashforward da kanguru nedir diye araştırırken lostta kutup ayıları olduğunu öğrendim.
sonra arkadaşıma kutup ayılarının sırrı ne diye sordum daha belli değil dedi.
yuh dedim 6 sezonda halen belli değil mi diye sorduğum da daha hiçbirşey bile belli değil dedi.
lost senaristlerini tanımıyorum. lost ne onu bile bilmiyorum. sadece ilk bölümü izledim ve muhtemelen lostun sonu ilk bölümde saklıdır.
ilk sahne. bir adam gözünü açıyor. sağına soluna bakıyor. sonra üzerine köpek koşuyor.
adam yerinden doğruluyor. cebine elini atıyor ve ufak bir şişede alkol gözüküyor.
adamın kravatı bozulmamış. üstü tertemiz. biraz yarası var sanıyorsam. yeterli bir hızda sahile doğru koşuyor ve uçak kazasını görüyor.
bu adam kimse alkolik ve bütün bu olanlar bu adamın kafasındaki bir kurgu. final budur sistem budur. fuck the system.ç
--spoiler--