hiç izlemediğim ama finalini gördüğüm kadarıyla doğru karar verdiğim dizi. ulan ben oturacağım 6 sene heyecanla bunu takip edeceğim sonra finale gelecek bir bakmışız aha rüyamış. o zaman aklımdan baya güzel şeyler geçerdi. bu arada sağır odaya selam çaktıklarını da söyleyebiliriz.