lost

entry4257 galeri
    3261.
  1. sonu bu kadar kötü bitmemeliydi ama belkide biz çok fazla şey bekliyorduk. hakikaten hayal kırıklığı oldu benim için. kendimi aptal gibi hissediyorum sözlük. bir de uyumadım canlı izleyeyim diye yazık. finalde bi köpek eksik kalmıştı oda geldi.

    edit: sonunu merak edenler için yıldızlı bakınız vereyim izleyeceklere ayıp olmasın * *
    0 ...