giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
lost
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
4257
↓
galeri
3261.
sonu bu kadar kötü bitmemeliydi ama belkide biz çok fazla şey bekliyorduk. hakikaten hayal kırıklığı oldu benim için. kendimi aptal gibi hissediyorum sözlük. bir de uyumadım canlı izleyeyim diye
yazık
. finalde bi köpek eksik kalmıştı oda geldi.
edit:
sonunu merak edenler için yıldızlı bakınız vereyim
izleyeceklere ayıp olmasın
*
*
ejmelma
24.05.2010 06:46
0
...
şikayet et
#8159079
kaydet