izlemeyen arkadaşlarımın tevfik'in olayını anlatınca "olum sanki sen ihanete uğradın zuhaha" diye mal mal tepki verdikleri dizidir.
yani şudur ki bu dizi hakkında sadece izleyenler yorum yapsın. hani "bıraktım yaaa sarmadı" diyenler varya. onlar götümü yesin.
halbuki izleseler bugün bilirler sarp akkaya oynadı bizim içimiz yandı. öyle birşeydir işte bu ezel'i güzel yapan.