ezel

entry5773 galeri
    3419.
  1. keşke bölümün adı "hoşgeldin cengiz" olsaydı. cengiz güç sahibi olduğunda ne kadar tehlikeli biri olduğunu gösterdi yeniden. kenan oyuna dahil gerçekten uzaktan izliyor. benim asıl merak ettiğim eğer ezel serdarı öldürürse cengiz ne yapıp suçu kenan'a atacak ?

    -dayıya gelirsek, dayı; katil, kalpsiz, acımasız, kitabında af yok. dayının böyle bir yüzü de var ama aşık. gerçekten aşık. o kadar aşık ki en çok önem verdiği şeye "mertliğine" leke sürdütecek kadar gözü kara. burda da "kenan dönünce neler olacak ?" sorusu merak konusu.

    -bu bölümde anladık ki keşke bade işçil yerine zamanında daha iyi bir "oyuncu" seçilseymiş. oyunculuk demişken gün geçtikçe kenan imirzalıoğlu oyunculuğu kapıyor. silahlı sahnesinde ufakta olsa cevherini gösterdi.
    0 ...