yani bu dizide ne olduysa bu kadınların yüzünden oldu.ah ya siz koca koca racon kesen adamlarsınız ne işiniz var kadınla kızla.
ah be şebnem bu tefoya yapılırmıydı canım tefo kahrettin bugün bizi hele o yüzüğü çıkarıp "kutuda taşımıyorum anlaşılmasın diye" dedin ya...
ama buraya yazıyorum ezel ve ekibi bu şebnemi fena tufaya düşürecekeler.inanmadılar inanmış gibi yaptılar.
herkesi ters köşe yaptıran dayı yer mi cengizin oyununu.
birinci sezonun finalinde şebnem tefoya trip atıyordu burdan şebnemin yemlerini yutmayacakları sonucunu çıkarabiliriz bence.ayrıca yine sezon finalinde dayı azada şimdi sen her şeyi değiştireceksin diyor yani gene bişeyleri bir kadın değiştirecek.