gerçektende orospunun önde gideniymiş.
günlük hayattada cok cıkıyor böyle seytan kadınlar karsımıza.
cem yılmaz av mevsimi filminde cok güzel bir söz söylemiştir.
'kadınlar güzeldirler ama zehirleyerek öldürürler'.
tamamen kafamın karıştığı dizidir. ve senaristleri tebrik etmek lazım. gerçekten harika bir bölüm izlettiler bize.
şimdi son olarak şebnem gözümde hala oranın ajanıdır. serdar'ın adresini cengiz'den alması türlü olaylarla mümkündür.
1. olarak cengiz şebo'nun deşifre olduğunu biliyor. şebnem'i öldürmektir amacı adres falan neden versin.
2. olarak da kenan birkan zaten öldürecekti serdar'ı. biz değil ezel öldürsün, eyşan ezel'den nefret etsin olarak cengiz'e verdirmiş olabilir adresi.
--spoiler--
Cengiz götü gene ali Cengiz'liğini yaptı.
Hem Şebnem'in Ezel tarafına güvenini tekrar sağlayacak hem de Serdar işini halledecek.
--spoiler--
ve unutulmaması gerekir ki ezel yusuf eğir konuşmasında; "belki birgün bir masa etrafında toplanırız." demiştir. yani 1. sezon final sahnesine atıfta bulunmuştur.
unutmayalım ki orada şebo-cengiz ittifaı vardı. şebnem açık açık haindir.
ulan kerpeten ali, şebnem'in yazdıklarını okuyunca sana tefo benmişim gibi ben kahroldum lan. şebnem ne oro.puymuşsun be.
birde burda yazıyorduk "caaaâânım" dialoğunu. neler demişsin lan biz karı. yok köylü yok ağıma düşürdüm falan.
--spoiler--
2. olarak da kenan birkan zaten öldürecekti serdar'ı. biz değil ezel öldürsün, eyşan ezel'den nefret etsin olarak cengiz'e verdirmiş olabilir adresi.
--spoiler--
(bkz: ezel/#10259586)