ezel

entry5773 galeri
    3413.
  1. --spoiler--
    gel gelelim sarp akkaya'nın döktürdüğü bölüm olmuştur. rol aldığı her sahnede içim titredi valla. tebrik ediyorum.
    bir ikincisi bu dizide tevfik kadar "adam" bir karakter yok, bunu anladık.
    üçüncüsü de ezel sana laflar hazırladım;
    ulan sen geçen sezon "ne yapsa da unutamıyorum, bu nasıl bir büyü allah'ım..." diye çemkirmiyor muydun kamil'e. malum o "büyük aşkını" yerlere göğlere sığdıramazken, eyşan kahpesi de seni yerin dibine sokmuşken ona bir şey yapmıyorsun. gelmişsin burda tefo'ya kem küm yapıyorsun. gerçekten az şerefsiz değilsin.
    bade, süpersin canım. aynen devam.
    1974'te neler oldu öyle, ramiz dayı. biraz karaktersiz çıktın sanki sen. kenan ne yapsa hakkı.
    cengiz harbiden de ramiz'in gençliği.
    şebnem'in, tevfik'le birlikte olduğu 1.sezon finalindeki son sahnede atışmasından belli, aha da buraya yazıyorum.
    --spoiler--
    0 ...