ev kiraları

entry13 galeri0
    1.
  1. bizim millet kadar fırsatçı kancik bir millet yoktur.doları ve asgari ücret zammını bahane edip fiyatları 2-3 katina çıkarmak insanlık suçudur.
    1 ...
  2. 2.
  3. 3.
  4. asgarî ücretten fazla ev kirası mi olur amk şerefsizleri. asgarî ücret 10-15 bin oldu da bizim mi haberimiz yok. bu kira fiyatlarıyla türk vatandaşları nasıl evlenecek. 1 kişi kiraya 1 kişi eve baksın diyen kahpeler çiftlerden biri işsiz kalsa veya eşi doğum yapsa bu adam eve nasıl bakacak.

    allah bin belanızı versin.bu ülke insanından midem bulanıyor. para içinde beton içinde geberin adi köpekler!
    1 ...
  5. 4.
  6. https://www.sabah.com.tr/...-kiraya-vermiyorlar-ya-da
    Özellikle istanbul'da ev kiraları aldı başını gidiyor. Bu durumu kullanan ev sahiplerine ciddi caydırıcı cezalar uygulanmalı.
    0 ...
  7. 5.
  8. Hayvan gibi artışta olan kiralardır.
    0 ...
  9. 6.
  10. Milletin maaşına göz dikmiş kiralardır. Düşün bir ay çalışıyorsun evinin kirasını anca ödüyorsun. Ev satışları singapur modeline dönmeli, devlet tekeline alınmalı. Bir insan bir evi en fazla 99 seneliğine satın alabilmeli. Sonrasında tekrar devlete geçmeli. Böylelikle ülke toprağının tek sahibi devlet olmalı ve yabancılarda da mülkiyet kalmamalı.

    Ocak ayı itibariyle 12000 ile açılan kiralar, şubat 15.000, martta 20.000 olmuştur. Fiyatlar istanbul geneli 2+1 taban fiyatlarıdır. Nisan mayıs her ay kafalarına göre 3 5 bin zam yapıyorlar. Böyle saçma bir düzen olamaz. Kendi evimizi kiraya verip, daha geniş bir eve taşınmayı düşunüyorduk. Ama 20.000 istemeyi de ayıp buluyorum ya. Terbiyesizlik ve fırsatçılık başka bir şey değil.
    1 ...
  11. 7.
  12. istanbul'da ortalama kira fiyatı 26 bin 500 TL'ye yükseldi. (iGD)
    0 ...
  13. 8.
  14. bir de, ortalama yaşanabilir ev kirası hesaplamak lazım, ahırları hariç tutup
    0 ...
  15. 9.
  16. Yukarıda biri ev sahipleri için kancık demiş katılıyorum o arkadaşa. Kendileri oturamayacakları 30 senelik binalara 35-40bin bandında kira istiyorlar. (Üsküdar bölgesi). Ki çoğu deprem dolayısıyla kendi oturmuyor o kıçıkırık eski evinde. Bizde ev sahibiyiz ama o evlere o kadar para istenmez arkadaşlar. Göz var izan var.

    Her semt için belirli bir kira skalası getirilmeli. 10 yıllık 2+1 ev şu semtte şu kadar olabilir diye. Bunlara kalsa evde 3 kişi çalışıp anca bir ahırda oturabilecek bu gidişle. (Bazı ev sahiplerini tenzih ederim gerçekten tokgözlü olanları da var)

    Akp hükümeti zamanında olmuştur. Eskiden insanlar bir asgari ücretle hem kira ödeyip hem ev geçindiriyordu.
    0 ...
  17. 10.
  18. Üsküdar'daki o eski evler yeni olsaydı kiraları 100.000'den başlardı. Fiyat algımızı kaybettik. Kiracı olsam baya zoruma giderdi o parayı vermek. Çok zoruna gider insanın. izmir'de annem kiracı 26.000 ödüyor 2026'da 40 yaparlar.
    0 ...
  19. 11.
  20. bizim karşı binada yarı bodrum daireye 25000 ( yirmi beş bin lira ) istendiğini öğrendiğimden beri ev sahibi olduğuma on kat daha şükrettiren şeydir.

    25000 lira lan. 25000 lira.. o da 2025 fiyatı şimdi 2026 da en az yüzde 30-40 daha koy o paranın üstüne. benim boyum 185 cm o evde oturuyor olsam bir şeylerin üstüne çıkmadıkça sokağı zar zor görebiliyorum bu boy ile. insanlara neleri reva görüyorlar amk düşündükçe aklını kaybedersin. öyle 30-40 sene değil 10 sene öncesine gitsen bu paraya orta seviyelerde 10-12 yaş arası 2.el araba alabiliyorduk.
    2 ...
  21. 12.
  22. Üsküdarda ki ev 0'da olsa 100bin etmez. Çünkü ülkede öyle bir maaş skalası yok. Adam 1 ay boyu çalışıp kazandığı parayı bir tek kiraya mı verecek. Evimiz kentsel dönüşüme gidiyor üsküdar merkezde son kat 0 hali bile etsin etsin 35bin etsin. Saçmalığın daniskası artık bu durum.
    1 ...
  23. 13.
  24. Etmez ama istiyorlar. Bizim burda da 30 yıllık evlerin kirası 30.000 lira. Dubleks daireler pahalıdır Üsküdar'da.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük