Milletin maaşına göz dikmiş kiralardır. Düşün bir ay çalışıyorsun evinin kirasını anca ödüyorsun. Ev satışları singapur modeline dönmeli, devlet tekeline alınmalı. Bir insan bir evi en fazla 99 seneliğine satın alabilmeli. Sonrasında tekrar devlete geçmeli. Böylelikle ülke toprağının tek sahibi devlet olmalı ve yabancılarda da mülkiyet kalmamalı.
Ocak ayı itibariyle 12000 ile açılan kiralar, şubat 15.000, martta 20.000 olmuştur. Fiyatlar istanbul geneli 2+1 taban fiyatlarıdır. Nisan mayıs her ay kafalarına göre 3 5 bin zam yapıyorlar. Böyle saçma bir düzen olamaz. Kendi evimizi kiraya verip, daha geniş bir eve taşınmayı düşunüyorduk. Ama 20.000 istemeyi de ayıp buluyorum ya. Terbiyesizlik ve fırsatçılık başka bir şey değil.