bizim karşı binada yarı bodrum daireye 25000 ( yirmi beş bin lira ) istendiğini öğrendiğimden beri ev sahibi olduğuma on kat daha şükrettiren şeydir.
25000 lira lan. 25000 lira.. o da 2025 fiyatı şimdi 2026 da en az yüzde 30-40 daha koy o paranın üstüne. benim boyum 185 cm o evde oturuyor olsam bir şeylerin üstüne çıkmadıkça sokağı zar zor görebiliyorum bu boy ile. insanlara neleri reva görüyorlar amk düşündükçe aklını kaybedersin. öyle 30-40 sene değil 10 sene öncesine gitsen bu paraya orta seviyelerde 10-12 yaş arası 2.el araba alabiliyorduk.