Yukarıda biri ev sahipleri için kancık demiş katılıyorum o arkadaşa. Kendileri oturamayacakları 30 senelik binalara 35-40bin bandında kira istiyorlar. (Üsküdar bölgesi). Ki çoğu deprem dolayısıyla kendi oturmuyor o kıçıkırık eski evinde. Bizde ev sahibiyiz ama o evlere o kadar para istenmez arkadaşlar. Göz var izan var.
Her semt için belirli bir kira skalası getirilmeli. 10 yıllık 2+1 ev şu semtte şu kadar olabilir diye. Bunlara kalsa evde 3 kişi çalışıp anca bir ahırda oturabilecek bu gidişle. (Bazı ev sahiplerini tenzih ederim gerçekten tokgözlü olanları da var)
Akp hükümeti zamanında olmuştur. Eskiden insanlar bir asgari ücretle hem kira ödeyip hem ev geçindiriyordu.