Üsküdarda ki ev 0'da olsa 100bin etmez. Çünkü ülkede öyle bir maaş skalası yok. Adam 1 ay boyu çalışıp kazandığı parayı bir tek kiraya mı verecek. Evimiz kentsel dönüşüme gidiyor üsküdar merkezde son kat 0 hali bile etsin etsin 35bin etsin. Saçmalığın daniskası artık bu durum.