eksi oy vermek

entry17 galeri0
    1.
  1. her sözlüğün bir parçasıdır. ve tabi ki de uludağ sözlüğün de ana parçalarından biridir.

    artı oyun tam tersidir.

    neden anlamıyorum fakat bazı insanların bu eylemle büyük bir sıkıntısı var. kendilerini tanrı gibi gördükleri için hiç bir zaman yanlış veya kötü yazı yazmadıklarını düşünüyorlar sanırım. ama eksi oy vermek sadece hatalı bir yazı yüzünden yapılan eylem değildir.

    o yazıyı okuyan kişi seninle aynı düşünce de olmayabilir. senden hoşlanmıyor olabilir.

    bu yüzden eksi oy alınca salak salak ağlamak oldukça aptalca bir eylem. en azından ben öyle düşünüyorum.

    edit: tebrikler baya komiksiniz.
    4 ...
  2. 2.
  3. 3.
  4. aşırı derecede histerik bir eylemdir.
    1 ...
  5. 4.
  6. Artık bir gösterge değildir. Çünkü yazma meziyeti olmadığı için açık eksileyen arkadaşlar çoğaldı maalesef. Adam keyfine eksiliyor, beğenmediği için değil.
    1 ...
  7. 5.
  8. şeri hükümlere göre çok günahtır. ben hep artı oylama yapar kimsenin üzülmesini istemem.
    2 ...
  9. 6.
  10. Keyfine veriliyorsa picliktir.
    1 ...
  11. 7.
  12. bir arkadaş vardı... bana "görünecek" şekilde eksi oy verirseniz karşılığını görürsünüz vs diye tehdit eden.

    ettim.. o da beni etti...
    başkasın etse gücünün yettiğine çöküyordu üstüne yalnız bulduğunda, ego tatmini yaşıyordu megolamanca...
    eksi oyladım...
    o da eksi eksi oyladı...

    fair.
    1 ...
  13. 8.
  14. 9.
  15. e zik lik!

    bir cevap verememe, lafın altında ezilme durumu. tabi benden çekinirler, kimse eksileyemez beni.
    3 ...
  16. 10.
  17. Eksini de verdim, cevabımı da yazdım Gocu Bey kardeşim. Saygılar :-).
    0 ...
  18. 11.
  19. eksi oy verince laf yetiştiremeyenlerin sığındığı son liman bu başlık olmuş. oysa kimse demiyor ki, bir entry'e eksi basmak da en az artı kadar meşru bir ifade biçimi. ben mesela eksilerimi seviyorum, karşımdaki ne derse desin.
    2 ...
  20. 12.
  21. eksinin de bir dili var aslında, bazen kelimelerden daha çok şey anlatıyor. insanın içindeki o kırgınlık ya da sitem, bir tuşla karşıya geçiveriyor.
    1 ...
  22. 13.
  23. Birinin entrysini beğenmemektir.
    Sek yazar eksi oylamaz, mesaj atar bu nasıl entry der.
    0 ...
  24. 14.
  25. neden bir başkasının entrysini beğenmemek için tüm bir motivasyon analizi yapmak zorunda olalım ki, eksi oy sadece bir tuş.
    0 ...
  26. 15.
  27. 16.
  28. ona göre eziklik. haklı olduğum konuda bana eksi verince kendince ezdiğini sanır. halbuki bana göre bu bir kamçıdır. daha fazla daha iyi yazarım. evet..
    0 ...
  29. 17.
  30. bir tek tuşun bu kadar anlam yüklenmesi de şaşırtıcı, oysa herkes sadece beğenmediğini söylüyor.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük