her sözlüğün bir parçasıdır. ve tabi ki de uludağ sözlüğün de ana parçalarından biridir.
artı oyun tam tersidir.
neden anlamıyorum fakat bazı insanların bu eylemle büyük bir sıkıntısı var. kendilerini tanrı gibi gördükleri için hiç bir zaman yanlış veya kötü yazı yazmadıklarını düşünüyorlar sanırım. ama eksi oy vermek sadece hatalı bir yazı yüzünden yapılan eylem değildir.
o yazıyı okuyan kişi seninle aynı düşünce de olmayabilir. senden hoşlanmıyor olabilir.
bu yüzden eksi oy alınca salak salak ağlamak oldukça aptalca bir eylem. en azından ben öyle düşünüyorum.
Artık bir gösterge değildir. Çünkü yazma meziyeti olmadığı için açık eksileyen arkadaşlar çoğaldı maalesef. Adam keyfine eksiliyor, beğenmediği için değil.
bir arkadaş vardı... bana "görünecek" şekilde eksi oy verirseniz karşılığını görürsünüz vs diye tehdit eden.
ettim.. o da beni etti...
başkasın etse gücünün yettiğine çöküyordu üstüne yalnız bulduğunda, ego tatmini yaşıyordu megolamanca...
eksi oyladım...
o da eksi eksi oyladı...
eksi oy verince laf yetiştiremeyenlerin sığındığı son liman bu başlık olmuş. oysa kimse demiyor ki, bir entry'e eksi basmak da en az artı kadar meşru bir ifade biçimi. ben mesela eksilerimi seviyorum, karşımdaki ne derse desin.
ona göre eziklik. haklı olduğum konuda bana eksi verince kendince ezdiğini sanır. halbuki bana göre bu bir kamçıdır. daha fazla daha iyi yazarım. evet..