eksi oy vermek

entry17 galeri
    5.
  1. şeri hükümlere göre çok günahtır. ben hep artı oylama yapar kimsenin üzülmesini istemem.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük