dün geceki hezeyan dolu açıklamasından sonra koltuğunu bırakması lazım gelir! koltuğu meral akşener'e ya da sinan oğan'a bıraksın mhp 20% alır en az! ha, sinan oğan'ı milletvekili adayı bile yapmadı ya! ığdır'ı verdi!
şu anda en zor durumda kalan parti lideridir. bir tarafta vatan haini ile koalisyon kurmak zorunda diğer tarafta da vatan hainleri ile koalisyon kurmak zorunda.
yav sen %20 yi görememiş bi' adamsın nereden geliyor bu "seçim yenilensin" özgüveni anlamış değilim. adamın öyle bi kafası varki gel %50 aldın deseler mhp muhalefete hazırdır diyecek. kur chp ve hdp ile geçici hükumet dağıt akp imparatorluğunu sonra çekil kenara seçime git. sen napıyon devlet abi ?
Akşamdan beri hakkında yazılanları hem ekşiden hem de buradan takip ettim. Zannedersem yorumların çoğu 90 sonrası doğanlar tarafından yapılmış. Adam diyor ki " chp ile koalisyon yap hdp dışarıdan destek versin azınlık ol" ulan beyniniz güllaç mı oldu? Terör politikasını da Öcalan yurutur o zaman olmaz mı? MHP'nin uygulayacağı terör politikasına hdp destek verecek mi? O azınlık hükümetinin omru ne kadar olacak? Öncelikle bir sözlük bulun da unuttuğunuz şeref ve haysiyetin ne manaya geldiğini öğrenin! Selo denen pıtırcık lafına başlar başlamaz " sayın Öcalan'a teşekkür ediyorum" dedi.nasıl hazmettin? Eğer terörist kucağında oturmaya meraklıysan imralı'ya ds moral için birilerini gönder.ne de olsa gavatlık geninizde var. Doğrunun peşinde verem olmak yanlışın peşinde göt veren olmaktan iyidir.
insanlar farkında değil ama bombayı erdoğan akp'sinin kucağına bırakmıştır. sadece biraz erken konuştu. biraz daha bekleyip akp'lileri iyice bocalatabilirdi ki dün gece yüzlerdeki müthiş şoku herkes görmüştür herhalde.
chp ve hdp'lilerde bir zafer sarhoşluğu var. üçlü bir koalisyon kurulabileceğine inanabilecek kadar iyi niyetliler şuan ama farkına varacaklardır. akp bu kadar güç kaybetmişken karşısına, hangi konuda ne kadar mutabık olabileceği öngörülemeyen bir koalisyonla çıkmak asıl hata olacaktır ve her terslikte akp kendisine oy devşirecektir. terslik dahi olmasına gerek olmadan sadece "teröristle ortak mı oldunuz" sorusu mhp'yi siyasetten silmeye yeter bir argümandır.
diğer partilerin güvenoyuyla akp azınlık hükumeti kurup yönetimde kalırsa işte o zaman gerçek anlamda tarihin tozlu sayfalarına karışacaktır. beklenen yargılama, soruşturma, hırsızlık, kaçakçılık hesaplaşması için doğru tarih bence odur.
kısa süreli bir mutabakat kurup seçim barajı, yolsuzluk soruşturmaları, kadrolaşmalar, iç güvenlik paketi falan ele alınıp erken seçime gidilebilir fakat bu sürecin öyle kolay işletileceğini zannetmiyorum. topun akp'nin kucağında kalması bence daha doğru. zaten patlayacak, büyünün bozulduğunu herkes görüyor. patlamasa dahi artık millet fütursuzluğa, şımarıklığa, düşmanlığa tahammülü kalmadığının mesajını verdi seçimde.
devlet bahçeli çok stratejik bir hamle yaptı. akp'yi bir azınlık hükumeti kurmak zorunda bırakmaya çalışıyor sanırım.
tek yapması gereken köprüyü geçene kadar ayıya dayı demesiydi. seçim barajını makul bir düzeye çekip, akp'lileri yüce divana yollayıp, pisliklerini döktükten sonra da erken seçime gidebilirdi.
ama o bunu tercih etmedi. saygı duyarım. böyle bir şey yaptığına göre kafasında bir b planı vardır diye düşünüyorum.
son sözüm de bahçeli'ye atıp tutanlara. devlet bahçeli türk siyasi tarihinde davasına en sadık olan ve en düzgün karekterli siyasetçilerinden biridir. ona gelene kadar bok atacak çok adam var. mhpli falan da değilim peşinen söyleyeyim.
Asagi tukursem sakal yukari tukursem biyik durumunda kalmis bir partinin lideri.ben burda yine hdp nin guclenmesine sebep olan akp yi suclarim.kopruyu gecene kadar ayiya dayi diyen hdp simdi sadece akpye degil tum meclise dert acmistir.kim ne derse desin baris gelecek adi altinda meclise ocalan in yegenini sokan bir parti benim gozumde asla samimi olamaz.benimbabam bununicin mi sehit oldu diyen bir cocuga benim vicdanim verecek cevabi bulamaz..
Akp'ye bir çıkış yolu göstermekle beraber kendi partisi açısından Harika bir iş yapmıştır. Mhp akp ile koalisyon yaparsa medya desteği hemen hemen hiç olmayan mhp bu koalisyonun olumsuz yanı olarak gösterilecek ve erken seçimde barajı geçip geçmeyeceği konuşulacaktı. Öteki ihtimal ise mhp'yi kapattırma noktasına getirir. 50 yıllık siyasi parti üç ay iktidarda olmak için kendini yakamaz. En iyi ve en yürüyecek koalisyon akp-chp'dir.
cidden şizofrenlerin, akıl hastalarının siyasetten bihaber insanların ve asalakların hakkında yorum yaptığı insan.
biri diyor, ekonomi batarsa onun yüzünden. *
biri diyor, hdp ile koalisyona ortak olacak.
diğerleri de bin bir türlü zırva içerisinde. Bir şeyler yazacağım diye sıçmak budur herhalde. her konuda yazmak mecburiyetinde değilsiniz amk. aklı kıt, vicdanı daha da kıt nesiller olarak bu kadar belli etmeyin kendinizi. hayır bende çok hayat tecrübesine sahip, görmüş geçirmiş denen insanlardan değilim de akıl var mantık var.
seçimler ile ilgili değil de, genel olarak kendisine yapılan yorumlar hakkında bir şeyler yazmak istedim. susun da akıllı sansınlar bari.
turk milliyetcilegini hdp ile ayni seviyeye cekme basarisi gostermistir. akpden oy alamayan partinib genel baskanidir. bir seyler uret ya da git adam. bir de projen olsun. yargiya egitime ait sozun olsun.
7 haziran seçimlerinden sonra parti, ideoloji ve görüş açısından doğru karar vermiş mhp partisinin genel başkanıdır.
seçim sonrası mhp burada, alayınızın amına koyim, biz sizle koalisyon kurmayız; tek başına muhalefet oluruz. alayınızın ideolojisi bize göre değil demiştir.
ince hesaplar, siyasi dengeler, tecrübeler sonucu sanırım aklındaki;
erken seçimdir.
erken seçim mhp ye yarayacaktır kanımca. akp den hdp ye kayan oylara bir tepki olarak akp nin daha çok kan kaybetmesi ve doğal olarak sağ tabanlı bir düşünceye sahip akp seçmeninin mhp ye geri dönmesi için bir hesap yapmaktadır.
görülen o ki,
dün akşamki seçim sonrası konuşması herkes tarafından* beğeni ile karşılanmıştır.