tek yapması gereken köprüyü geçene kadar ayıya dayı demesiydi. seçim barajını makul bir düzeye çekip, akp'lileri yüce divana yollayıp, pisliklerini döktükten sonra da erken seçime gidebilirdi.
ama o bunu tercih etmedi. saygı duyarım. böyle bir şey yaptığına göre kafasında bir b planı vardır diye düşünüyorum.
son sözüm de bahçeli'ye atıp tutanlara. devlet bahçeli türk siyasi tarihinde davasına en sadık olan ve en düzgün karekterli siyasetçilerinden biridir. ona gelene kadar bok atacak çok adam var. mhpli falan da değilim peşinen söyleyeyim.