cidden şizofrenlerin, akıl hastalarının siyasetten bihaber insanların ve asalakların hakkında yorum yaptığı insan.
biri diyor, ekonomi batarsa onun yüzünden. *
biri diyor, hdp ile koalisyona ortak olacak.
diğerleri de bin bir türlü zırva içerisinde. Bir şeyler yazacağım diye sıçmak budur herhalde. her konuda yazmak mecburiyetinde değilsiniz amk. aklı kıt, vicdanı daha da kıt nesiller olarak bu kadar belli etmeyin kendinizi. hayır bende çok hayat tecrübesine sahip, görmüş geçirmiş denen insanlardan değilim de akıl var mantık var.
seçimler ile ilgili değil de, genel olarak kendisine yapılan yorumlar hakkında bir şeyler yazmak istedim. susun da akıllı sansınlar bari.