Akşamdan beri hakkında yazılanları hem ekşiden hem de buradan takip ettim. Zannedersem yorumların çoğu 90 sonrası doğanlar tarafından yapılmış. Adam diyor ki " chp ile koalisyon yap hdp dışarıdan destek versin azınlık ol" ulan beyniniz güllaç mı oldu? Terör politikasını da Öcalan yurutur o zaman olmaz mı? MHP'nin uygulayacağı terör politikasına hdp destek verecek mi? O azınlık hükümetinin omru ne kadar olacak? Öncelikle bir sözlük bulun da unuttuğunuz şeref ve haysiyetin ne manaya geldiğini öğrenin! Selo denen pıtırcık lafına başlar başlamaz " sayın Öcalan'a teşekkür ediyorum" dedi.nasıl hazmettin? Eğer terörist kucağında oturmaya meraklıysan imralı'ya ds moral için birilerini gönder.ne de olsa gavatlık geninizde var. Doğrunun peşinde verem olmak yanlışın peşinde göt veren olmaktan iyidir.