Madem aynı işlere devam, şimdi sırada diğer yeğeni. Bunlar aladdinin kapıcısı, kaderin abisi ve twitter elemanı hüseyş yüzünden oluyor. Haftaya da diğer aile üyelerin.
Bir de akrabaların seni çok seviyorlar. Ama yıllarca sevmediler sanki. Hiçbiri seninle görüşmedi. Para meselesi herhalde, yoksa bir insandan tüm akrabalarını niye yüz çevirir?
Aladdinin kapıcısı bir daha mhp konuşmayacak demiştim. Ya da Haftaya başka bir hikaye anlatacağım.
Herşey yolunda giderken, sen ne yaptıysan külliye takip edenlerin, bakan dosyalayanların meselesi kapandı, biz ceza aldık. Zirvelerde bir şeyler karıştırdın demek ki.
Mafya avukatı cumhurbaşkanını takip ediyor, sen kapatıyorsun. Beşinci sınıf devlet memuru cumhurbaşkanını bakanı doayalıyor sen kapatıyorsun. Bu iş normal değil. Demek ki bazı işleri birlikte yapmışsınız.
Artık mhp'ye hukuk işkememesi bir tarafa suç işleyenler, önce bahçeliyi ziyaret ediyor. Mhpnin dosya kapatma gücünden faydalanmak isteyen mhpli siyasetçi, chpli belediye başkanları sırayla bahçeliyi ziyaret ettiler.
Önceden mahallelerde alacak verecek meselesi olduğunda mhp'den adam bulalım da halledelim derlerdi. Şimdi suça karışmış siyasetçi, bürokrat, mafya kim varsa mhp genel başkanına ulaşıyor ve işi halloluyor.
Ali yerlikaya içişleri bakanı olarak çıktı, onlara da hukuk işleyecek dedi. Bir baktık adam imralıda terörü çözüyor.
içişleri bakanı dediğin adam devletin en önemli 3-5 adamından birisi. Ama senin yardımcın ismail, içişleri bakanı ile emniyet müdürü kavgası yapıyor.
Bunların hiçbiri normal değil. Her hafta anlatıyoruz bunları, ertesi hafta yine aynı şeyler.
O değilde, bu süreç için pazarlık yok taviz yok deyip duruyorlardı, şimdi selo çıksın apo çıksına döndü iş. Tamam terör bitsin okey. Bari teröristleri vatandaşlık tan atılsın sınır dışı edilsin, adam katil terörist sonuçta.
apoyu çıkarmadan huzura kavuşmayacak siyasetçidir. apo ilk yakalandığında bahçeli gene oradaydı idamını önledi. 30 senedir içeride sıkıntı çekmeden yaşamasını sağladı şimdi de ortağı rte ile beraber umut hakkı verip dışarı çıkartınca huzur içerisinde görevini tamamlamış olacaktır.
Yıllar önce belediye seçimlerinde, ilk belediye başkan adayını ben açıklayacağım dedim. Topaç gitti kendisi twitterdan ilan etti. Sonra son belediye seçimlerinde benim yazılarımla mhpli belediyeleri muhafazakarlardan çekip kendi kontrolüne aldı.
Erdoğan iktidara geldiğinde hem mafyayı temizledi hem de emniyete çeki düzen verdi. Lakin mhp iktidar ortağı olunca emniyet- mafya - siyaset üçgeni yeniden kuruldu. Kendisi de tüm mafya babalarını dava arkadaşı ilan edip, hapisten çıkardı. Bu konunun ısrarla üzerini kapatıyor ve sabah akşam özgür özel anlayarak dikkatleri başka yöne çekiyor.
Bahçelinin himayesinde devlet adamlarjna küfür etme işini alattinin kapıcısı yapıyor. Sinan ateşin karısına sürekli küfür ediyor, emekli albayın ismini kısaltarak annesine küfür ediyor, diğer devlet adamlarına sürekli olarak kahpe namussuz dürzü diye küfür ediyor. Hakkında soruşturma açılınca da abonelerim çoğaldı diye tweet atıyor.
an itibariyle '' Anadolu huzura, Öcalan umuda, Ahmet'ler makama, Demirtaş yuvasına dönünceye kadar, kararımız nettir. '' diyen ve partisinin ülkenin en süper milliyetçi partisi olduğunu savunan kişi.
Once uyaralım, ben yakınım, evladıyım, çok samimiyim ayaklarına yatarsaniz, öncekiler ne yaşadıysa aynı şeyleri yaşarsınız.
Şimdi değerli gardesim dedi ki, 800 rekat şubat sonuna kadar kil, 200 rekat yeğenlerin için, 200 rekat da kişisel ilişkilerin için kil dedi.
Ben öyle yapmadım, genel sağlık ve diğer sorunlar için şimdiden 500 rekat kıldım. Yıllık muayene ve sonuçları için 180 rekat kıldım ve 300'e tamamlayacağım.
Yegenlerim için de 200 rekat kılarım. Kişisel ilişkilere gelince, bazı dualar istediğimiz gibi sonuç vermiyor ve olumsuz sonuclaninca sebebi de ortaya çıkıyor. Onun için sonuçlara katlanmak zor olur. Onun yerine 200 rekat iletişimi güçlendirmek için kılacağım.