deleted content 123123

entry173 galeri0
    26.
  1. Memduh ne mal adamsın, kavga edelim diye yapıyor o. insana senin gibi akılsız düşman vermesin allah.
    2 ...
  2. 27.
  3. 28.
  4. Derinlere daldığında yüzeye çıkmakta zorlanabilirsin.
    2 ...
  5. 29.
  6. Irmak arıcı'nın "gece gibi gönlüm" isimli şarkısını hatırlatan bir nick.
    1 ...
  7. 30.
  8. 31.
  9. 32.
  10. dosta güven düşmana korku veren yazar. helal olsun. beni kötü niyetli yazarlara karşı koruyor.
    3 ...
  11. 33.
  12. zaten düşük olan zekası benim yüzümden eksi sayılara inmiş yazardır.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2444515/+

    beyni öyle yanmış, benden yana kuyruk acısı veya g.t yangını öylesine büyük ki nereden ne çıkartabilirim da gibsona suç yüklerim diye kabahat yüklerim diye gene kendisini rezil kepaze etti. bak artık ben bir şey yapmasam bile rezil olmaya o kadar alıştı ki kendi kendisini çevirmeye başladı *

    burada demek istiyor ki " bu yazarı küfür etti diye değil dün tartıştılar diye çaylak yaptı" diyor. oysa ki dün benimle tartışmaya çabalayan bu yazar değil gifted lilly nickli yazardı. gene göt oldun be kardeşim gene göt oldun. üstelik ben hiçbir şey yapmadım bile..
    4 ...
  13. 34.
  14. uzak dur kafi sevgini de istemiyorum başka bir şeyini de.

    çok kötü insanlarsınız olm siz. bak sadece düşük zekalı olsanız gene sizi severim sayarım ama bu ruhunuzun kirliliği çok kötü. nasıl bu kadar kolay yalan koşunup ifitira atabiliyorsunuz lan hiç mi vicdanınız sızlamıyor ?
    3 ...
  15. 35.
  16. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2444516/+

    O kafakoparan ihtiyarı gammazlara ana avrat sövdüğü entry’i bilin bakalım kim favlamış?

    Sonra kendisine ahlaksız denilince kuduruyor. Ne yüzsüz bir adamsın sen yav kih kih kih
    4 ...
  17. 36.
  18. Adam eski nickine giriş yapmıyor yeni nickiyle yazıyor. Senin gibi iki üç hesabı aynı anda kullanmıyor. Unutulma hakkını kullanmış adam.

    Bir de burada yüzsüz yüzsüz konuşuyorsun hala ya nihoş sen ne kadar zavallı bir adamsın yav.
    4 ...
  19. 37.
  20. ben hiçbir zaman zararlı çıkmam kardeşim merak etme ne yazacaksan yaz ama örneklerle belgelerle kanıtlarla yaz. özürün içinde teşekkürler bir parçada olsa olgunluk gösterdin var olasın.

    ancak benden kaç defa özür diledin hiç saydın mı ? anama küfür ettin ki ben o kadar lafa rağmen sana hiç etmedim etmem de sonra özür diledin, çaylak oldun beni suçladın ama aslında çaylak yapan moderatördü özür diledin, şimdi geldin gene iftira attın gene özür diliyorsun. daha özrünü dilemediğin yalanlarında var misal ben bu nihavent dediğimde değilim bu adam deli dedin 3 gün sonra kendin itirar ettin..

    azcık akıllan senden başka bir şey istemiyorum. dost olalım arkadaş olalım demiyorum sksen seninle arkadaş dost ahbap olmam ama bu insan gibi bir arada yaşayamayız demek değil. şakalaşalım birbirimize laf sokalım ama saygı çerçevesinde olsun iftira atma artık yakışmıyor. altta kalmak istemiyorsan zekice şeyler üret beni alt et ben de tebrik edeyim böyle kirli oyunlarla beni alt edemezsin.
    2 ...
  21. 38.
  22. gammazlar çift hesap kullanımına bir şey yapamazlar yapmaları da gerekmiyor böyle bir görevleri yok. biz yetkililer de yapamayız ancak moderatöre bildirilir o bir şeyler yaparsa yapar. misal ben sicarkentitreyenadam nickinin sana ait olduğunu biliyordum moderatöre söyledim inceledi ve sildi. bunun gibi..
    1 ...
  23. 39.
  24. --spoiler--
    lan o unuttum ayakları yapıyo diyelim ya sen sen sen?
    bal gibi unutmamışsın. o hesap niye duruyor sarı totoş.?
    --spoiler--

    Goku neden açıksa o yüzdendir. Dön önce aynaya bak sen…
    2 ...
  25. 40.
  26. gene ajitasyona başladın be olm böyle böyle yırtamazsın.

    sen nasıl müslümansın ben anlamıyorum. ben de müslümanım elhamdülillah ama ben başkalarının anasına karısına küfür etmem mesela. sen ediyorsun.. ben hırsızlığı da hırsızları da sevmem ama sen seviyorsun.. ben iftiradan korkarım kul hakkına girer ama sen korkmuyorsun.. ben inancım gereği zinadan kaçarım ama sen zinadan kaçmıyor aksine kovalıyorsun.. ben yalan konuşmamaya gayret ederim en fazla çok ihtiyacım varsa yalan söylerim senin için yalan söylemek nefes almak gibi bir şey doğru konuşmayı unutmuşsun..

    sen nasıl müslümansın kardeş ??? dini kullanma artık arkasına saklanma madem iman ettin ona göre yaşa. ben seninle akp lisin diye dost olmam demiyorum için çürümüş olduğu için dost olmam diyorum. kaç tane akp li arkadaşım var mesele akp olsa onlarla muhatap olmazdım zaten.
    1 ...
  27. 41.
  28. --spoiler--
    ben müslümanım, ak partiliyim
    --spoiler--

    Zaten akp’li olmayan müslüman değildir sizin zihniyetinizde. Biz müslüman değiliz tabi siz haşa allahsınız ya buna karar veriyorsunuz utanmadan…
    3 ...
  29. 42.
  30. tamamda güzel kardeşim ( bir de böyle deneyelim diğer türlü kızıyor ) bir yazar olarak moderatöre bildirme gibi bir zorunluluğu yok sen orasını kaçırıyorsun. bu adam böyle bir göreve mükellef değil yani. bak şimdi sen öğrendin misal eğer tatlı canın isterse moderatöre at bir mesaj incelesin eğer doğru ise zaten bir hesabı silecektir. sen buradan yürüyüp ne elde etmeye çalışıyorsun ben onu anlamıyorum ? ne yapılacak yani diamond bunu biliyordu ama bildirmedi diye adama ceza mı verilsin neyi kovalıyorsun sen burada ?

    ben goku için moderatörlere hiçbir zaman bu feyktir silinsin demedim yalnız bak gene yanıldın. beni kast ediyorsan tabi. yalanın bu kadar kısa sürede aşikar olmasa özür mözür dilemezdin sen. bak bu hesabın sen olduğunu daha 2.gün anladım yazdım inkar ettin. 5 gün sonra ortaya çıktı hala özür dilemedin. neden ? mevzu soğudu çünkü.
    1 ...
  31. 43.
  32. sen anlamıyorsun mevzuyu aslan parçası. ben moderatörlere goku için "bu adamı silin" diye bir talepte bulunmadım diyorum anlamıyor musun ? hakkında böyle iddialar var inceleyin dedim. sicarkentitreyenadam hesabının senin olduğunu bildiğim için direkt "bu feyk hesap silin" dedim. bir tanesi baktı feyk değil dedi ( kim olduğunu bilirsin sen ) sonra öteki moderatörü yakaladım o baktı haklısın yan hesabı dedi sildi.

    kürtçe mi yazayım gene anlaman için türkçe ile aran pek yok gibi anlayamıyorsun bir türlü... aklın olsa onunla oynarım ama aklın yok ki ne ile oynayayım *
    1 ...
  33. 44.
  34. incelediler mi incelemediler mi bilinmez o mod da senin gibi aynı sözüne güvenilmez birisi.. senin diğer feyki sildirdiğim moderatör gelirse bakıcaz.

    koçum falan hayırdır lan hemen bir yükseldin gene az önce büzüşüyordun abüü özür dilerim eşeklik ettim diye şimdi koçuma döndük gene beraber mi bot bağladık amk bu ne samimiyet..
    0 ...
  35. 45.
  36. Hevalê min, tu bi tirkî fêm nakî, em dinivîsin û dinivîsin, tu heman tiştî wekî papaxan dubare dikî, tu çareyek din nahêlî min.

    bana başka çare bırakmadın kardeşim translate yaptırıp ana dilinde yazdım çünkü türkçe anlamıyorsun.. dediğim moderatör en son senin feyk hesabı sildirdiğimde girmiş üzerinden sene geçti neredeyse. adamları zorla sözlüğe sokturamam değil mi gebeş kardeşim. 2 senedir 3 senedir bak burası çokomelli "5" senedir sözlüğe girmeyen moderatör ve yetkililer var. sen de eşşşeeeek gibi biliyorsun ama her zamanki gibi o küçücük aklınla algı kasmaya çalışıyorsun sanki durum bu değilmiş gibi.
    1 ...
  37. 46.
  38. hee kendin bir b.k uyduramadın hepsi patladı şimdi eylülsabahını öne sürüyorsun ezik yancı seni taraftar arıyor gene kendine *

    eylülsabahına şimdiki fikrini sor bakalım ne diyecek. adam insan evladı çıktı mesajlaştık konuştuk anlaştık. senin bilmediğin şeyler bunlar tabi sana hep tekme tokat dayak lazım oturup konuşulabilecek bir tip değilsin.
    1 ...
  39. 47.
  40. benim yazdıklarımı neden koymuyorsun bro göt yangının mı aklına geliyor. ulan hala "beni fena silkeledi yetişin kurtarın beni" temalı başkalarını da olaya dahil etmeye çalışıyorsun çok acınası bir durumdasın *
    sabah fena göt oldun ya hemde bana gerek kalmadı kendi kendini göt ettin ya içindeki yara bayağı bir büyümüş ağa takılmış balık gibi kurtulacam diye uğraşıyorsun ama kurtulamazsın. herkes gördü nasıl yalancı bir dürzü olduğunu bir kez daha..
    0 ...
  41. 48.
  42. eeee bu diyaloglardan sonra ben neden rezil olmuş oluyorum onu anlat sen. o bana bir şey yazıyor sonra ben ona o yazıyor ben yazıyorum sonunda eleman dayanamıyor hakaret etmeye başlıyor burada neden rezil olan ben oluyorum ben gayet sakin şekilde yazmışım hep.

    senin nasıl bir iç dünyan var be oğlum ? bu ezikliğin neden ? bu sürekli rezil olup sonra gidip başka başlıkta "nasıl rezil ettim ama ihihihi" diye sırtarman neden ? eylülsabahı ne alaka şimdi ? adamla atıştık sonra mesajlaştık helallik aldık birbirimizden özür diledik birbirimizden mevzu tatlıya bağlandı. sen neden ondan medet umuyorsun şimdi kendi zekan beni alt etmeye yetmiyor şu anda bunu itiraf ediyorsun ama farkında değilsin. çünkü zekan bunun farkına varacak seviyede değil..
    0 ...
  43. 49.
  44. 50.
  45. pandela'nın kocası fotokopici reis'in yeni hesabı ve yeni nicki.
    tekrardan hoşgeldin bro !
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük