ben hiçbir zaman zararlı çıkmam kardeşim merak etme ne yazacaksan yaz ama örneklerle belgelerle kanıtlarla yaz. özürün içinde teşekkürler bir parçada olsa olgunluk gösterdin var olasın.
ancak benden kaç defa özür diledin hiç saydın mı ? anama küfür ettin ki ben o kadar lafa rağmen sana hiç etmedim etmem de sonra özür diledin, çaylak oldun beni suçladın ama aslında çaylak yapan moderatördü özür diledin, şimdi geldin gene iftira attın gene özür diliyorsun. daha özrünü dilemediğin yalanlarında var misal ben bu nihavent dediğimde değilim bu adam deli dedin 3 gün sonra kendin itirar ettin..
azcık akıllan senden başka bir şey istemiyorum. dost olalım arkadaş olalım demiyorum sksen seninle arkadaş dost ahbap olmam ama bu insan gibi bir arada yaşayamayız demek değil. şakalaşalım birbirimize laf sokalım ama saygı çerçevesinde olsun iftira atma artık yakışmıyor. altta kalmak istemiyorsan zekice şeyler üret beni alt et ben de tebrik edeyim böyle kirli oyunlarla beni alt edemezsin.