eeee bu diyaloglardan sonra ben neden rezil olmuş oluyorum onu anlat sen. o bana bir şey yazıyor sonra ben ona o yazıyor ben yazıyorum sonunda eleman dayanamıyor hakaret etmeye başlıyor burada neden rezil olan ben oluyorum ben gayet sakin şekilde yazmışım hep.
senin nasıl bir iç dünyan var be oğlum ? bu ezikliğin neden ? bu sürekli rezil olup sonra gidip başka başlıkta "nasıl rezil ettim ama ihihihi" diye sırtarman neden ? eylülsabahı ne alaka şimdi ? adamla atıştık sonra mesajlaştık helallik aldık birbirimizden özür diledik birbirimizden mevzu tatlıya bağlandı. sen neden ondan medet umuyorsun şimdi kendi zekan beni alt etmeye yetmiyor şu anda bunu itiraf ediyorsun ama farkında değilsin. çünkü zekan bunun farkına varacak seviyede değil..