tamamda güzel kardeşim ( bir de böyle deneyelim diğer türlü kızıyor ) bir yazar olarak moderatöre bildirme gibi bir zorunluluğu yok sen orasını kaçırıyorsun. bu adam böyle bir göreve mükellef değil yani. bak şimdi sen öğrendin misal eğer tatlı canın isterse moderatöre at bir mesaj incelesin eğer doğru ise zaten bir hesabı silecektir. sen buradan yürüyüp ne elde etmeye çalışıyorsun ben onu anlamıyorum ? ne yapılacak yani diamond bunu biliyordu ama bildirmedi diye adama ceza mı verilsin neyi kovalıyorsun sen burada ?
ben goku için moderatörlere hiçbir zaman bu feyktir silinsin demedim yalnız bak gene yanıldın. beni kast ediyorsan tabi. yalanın bu kadar kısa sürede aşikar olmasa özür mözür dilemezdin sen. bak bu hesabın sen olduğunu daha 2.gün anladım yazdım inkar ettin. 5 gün sonra ortaya çıktı hala özür dilemedin. neden ? mevzu soğudu çünkü.