Hevalê min, tu bi tirkî fêm nakî, em dinivîsin û dinivîsin, tu heman tiştî wekî papaxan dubare dikî, tu çareyek din nahêlî min.
bana başka çare bırakmadın kardeşim translate yaptırıp ana dilinde yazdım çünkü türkçe anlamıyorsun.. dediğim moderatör en son senin feyk hesabı sildirdiğimde girmiş üzerinden sene geçti neredeyse. adamları zorla sözlüğe sokturamam değil mi gebeş kardeşim. 2 senedir 3 senedir bak burası çokomelli "5" senedir sözlüğe girmeyen moderatör ve yetkililer var. sen de eşşşeeeek gibi biliyorsun ama her zamanki gibi o küçücük aklınla algı kasmaya çalışıyorsun sanki durum bu değilmiş gibi.