bik bik

entry1405 galeri173
    1305.
  1. Sen kaşındın biladerinyo.

    Bayramın ilk günkü halini ifşalıyorum bik bik'in

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2484639/+

    Bir de marulun üstüne şeker dökmüş heyvan gibi şaapıyo. *
    1 ...
  2. 1304.
  3. Bugün 16 yaşına basmış ergenus yazariye. Dayığğğ dedeğğğ yaşımı ifşa eyleme noooolur deyu çılgınlar attı emme dayılık bunun gerektirir yeeenim! *
    1 ...
  4. 1303.
  5. Nice mutlu senelere sözlüğün gülüü.
    1 ...
  6. 1302.
  7. iyi ki doğdun bikbik, güzel bi ömür geçirirsin umarım

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2483824/+
    3 ...
  8. 1301.
  9. doğum günün kutlu olsun reyis. doblo ile bir kutlama turu atıp kendi pastasını kendi yapar akşama.
    2 ...
  10. 1300.
  11. 1299.
  12. Doom günü çocuğusu mutlu yılların olsun.
    1 ...
  13. 1298.
  14. Makbule kral bugün mü doğmuş yaaa!

    Nice sağlıklı senelere.
    1 ...
  15. 1297.
  16. 1296.
  17. oha harbi adamın doğum günüymüş bugün. iyi ki doğdun bik bik, çok güzel bir yaş olsun.

    uludağ sözlük kalp bik bik...
    1 ...
  18. 1295.
  19. 1294.
  20. 1293.
  21. arkadaşlar doğru bilgi, bu yalancı çoban yüzünden kızın doğum gününü atlamayalım.

    iyi de doğdun biko! kutlarım kral. ktç'yi de burnundan çekerek başlığa getireceğim kutlasın diye.
    2 ...
  22. 1292.
  23. Bu sefer tutturdu. Çok Tenk yu hediyeni bekliyorum.
    1 ...
  24. 1291.
  25. iyi ki doğdun bik biiiiik
    iyi ki doğdun bik biiiiiiiik
    iyi ki doğdun iyi ki doğdun
    Mutlu yıllar sanaaaaa.
    1 ...
  26. 1290.
  27. Tabi kız olsa 1000 kişi yazmıştı ama motorcu, sporcu, müzisyen, fırlama, 190, bebeksi tenli, komik bi errrkek olunca hasetinizden ikiye yarıldınız di mi kıskanç köpekler
    1 ...
  28. 1289.
  29. Severek ve gülümseyerek okuyoruz. Müreffeh bir ömrü olsun.
    1 ...
  30. 1288.
  31. Doğum günün kutlu olsun Bik bik.
    Sağlıklı mutlu ve bol revanili ömürler..
    1 ...
  32. 1287.
  33. Attığı yemek fotoğraflarını eskiden eleştirdim, ama sonradan hoşuma gitti.
    0 ...
  34. 1286.
  35. Kız benim boyum 1.50 nerem kazulet?
    0 ...
  36. 1285.
  37. He fanıyım ee var mı sorun?
    0 ...
  38. 1284.
  39. Temet nosce fanıymış diyorlar.
    Kıymetli bir yazardır.
    Koştursun.
    Edit: yok bi sorun yok da sağa sola ana avrat küfür eden adamın fanı olmak da ne bileyim biraz tuhaf ama yine de siz bilirsiniz tabi.
    Kih Kih Kih
    1 ...
  40. 1283.
  41. (bkz: bik bik/#47867822)

    Sen beni ahlaksız belledin herhalde özel şeyler ulu orta gösterilir mi len.*
    0 ...
  42. 1282.
  43. Ezmeni yapıp burda paylaşır bizde ellerine sağlık süper olmuş deriz.
    5 ...
  44. 1281.
© 2026 uludağ sözlük