100 yıllık sistemi hem de günümüzün mevcut gelişmişliği göz önüne alınırsa değiştirmek imkansıza yakın bu değişimi de muhafazakârlar gibi kendini kalıplara hapsetmiş şartlanmış gruplar yapamaz
ya şu terörist sevici ,dem saksocusu gevşek solculara devrimci yada koca yürekli adam poh pohlaması yapmalarınızdan fenalık geldi yahu. Siyonizm'e ve abd ye köpekliğin adı ne zamandan beri özgürlük savaşçılığı oldu, yerim ben sizi!
şu an mide bulandırıcı sözleri olan bir şarkımsıyı ve onu sözüm ona icra eden bir pavyon çalgıcısını dineleme işkencesine maruz bırakıldım .bu hırtoların zevksizliğinde had hudut yok sanırım.