niye gideyim?
bana git diyenlerin hepsinin yetkileri alındı.
mahçup oldular.
istemiyorlarmış. sizin istemenizle mi oluyor?
sözlüğün patronu, modu falan bakıyor, görüyor tamam diyor.
dış kapının dış mandalları size ne oluyor?
ayrıca ben sana ne yaptım ki?
eğer seni rahatsız eden bazı yazarların benim feykim olduğu saçmalığı kafanda varsa bu ss'e iyi bak. o cokamel nickli eskilerden başka bir yazar. yapma insanları rahatsız etme diyorum, devam ediyor.
aha görsel: https://galeri.uludagsozluk.com/r/2477221/+
ayrıca burası sözlük herkes istediği başlığa yazar onu geçelim.
Ss almana gerek yok entry zaten yukarıda. Sana bir ben değil ki bütün sözlük ediyor benimki mi zoruna gitti? Ha gittiyse zaten git şu sözlükten. Yönetim hesabını sildi diğer sözlükte ağladın yine geldin sen işte öyle bir karaktersin.
Bu yazım da bütün sözlük yazarlarına, bakın arkadaşlar ben kaçınızla muhattabım kaçınızla mesajlaşıyorum bir iki eski arkadaşlarımla. Diğerleri benim üstümden espri yapmasın. Tanımadığım tipler nickimi kullanıp makara yapıyor. Tanışıyor muyuz samimiyetimiz var mı benim üzerimde bi hatrınız var mı yok. E o zaman duyduğunuz laflara bozulmayın.
bakmayın nickinin sevimli olduğuna kendisi aslında çok şirret biri.
burada 2 gün önce çok kalbimi kırdı ama ben yine de ona saygılarımı sunar hayırlı ramazanlar dilerim.
Çok merak ediyorum kendisi acaba gerçekten bik bik öten biri mi?
Eğer öyleyse allah etrafındakilere yardım eylesin.
Koştursun efendim.
Edit; Hay Allah niye böyle sinir yaptı anlamadım?
Edit2:kendisine sordum çok gerginmiş. Seni rahatlatacaksa sinirlenebilirsin bik bik.
Edit: bu arada beni açık oyluyor sağolsun.
Kih Kih Kih