eğer dahili ya da harici bir aksilik olmaz ve knockoutlarda hayvani bir rakiple eşleşmezlerse quti , quaresma, bobo ve ernst'li kadrolarıyla bu sene uefa avrupa ligi'nde çeyrek final oynayacak türk takımı.
yani mart ve nisan aylarında avrupada hala bir türk takımı görebiliriz.
bu akşam kasımpaşa maçına
--rüştü--
--erhan--toraman--ersan--ismail
--ernst---aurelio--
--guti--
--nihat---------holosko--
--bobo--
şeklinde çıkan takım. gelelim konumuza;
ileriden başlarsak nihat ve holosko hem formsuzlar hem de yerlerinde oynamıyorlar. ikiside ya santrafor yada ikinci forvet olarak oynar normalde. ikisinde de kanat bilgisi olmadığında kanat organizasyonu erhan ve ismaile kalıyor. erhanın bu takımda yeri yok. tartışmaya gerek bile yok 28 yaşında ki "genci". ismail de ileri biraz çırpındı fakat çok etkili olamadı. göbeğe gelirsek aurelio savunmada çakılı. ernst ve guti devamlı geriden top alıp ileriye gidiyor. iyi de gutinin savunmadan gelip top almaması lazım. ceza sahasına yakın yerlerde olup araya paslar çıkarması top dağıtması lazım. ileri de iki beceriksizle de garibi bobo yalnız kaldı haliyle.
geleim ikinci yarıya. ne oldu? aurelio çıktı quaresma girdi. q7yi koydun sola. eee holosko çıkana kadar 15 dk boyunca nerde oynadı? amf mi oynadı kanat mı oldu ne oldu? hadi aldın yerine soktun tabatayı. erhanı çıkardın hilberti soktun.
--rüştü--
-hilbert--toraman--ersan--ismail
--ernst--
--guti--
--nihat---tabata------q7--
--bobo--
tam bu duruma geldik derken kasımpaşanın golü geldi. ama golden sonra öncesine göre biraz daha top oynayan bir beşiktaş vardı. en azından hilbert bindirmeler yaptı falan filan. he guti penaltıyı atsa beşiktaş yine alırdı bu akşam üç paunı ama sorunlar bitmezdi. sorun sistemde. schuster her ne kadar dalgadan desede gerçekten beşiktaşın belli başlı kanat organizasyonları yok. bobo çok iyi kafaya çıkar ama adam gibi orta yok ki.
neyse son olara benim idealimde ki 11i yazarak entryme son vermek istiyorum.*
--cenk--
--rıdvan--toraman--ersan--ibo-
--ersnt---necip--
--guti--
--hilbert------------quaresma-
--bobo--
rıdvan ve ibo arkadan bindirir. ernst veya necip ileri top taşır. guti ilerde top dağıtır. q7 hilbert kanatları kullanır. bobo da bi şekilde golünü atar.
başarısız sonuçların ardından panik havasına girmemesi gereken takımdır...galatasaraylıyım ve takımımda geçen sezon yaşananların benzeri bir senaryo var beşiktaş ta ancak onlar galatasaray a göre daha avantajlılar çünkü ellerindeki yabancılar daha karakterli oyuncular..yönetimin mazisi güven vermese de bu sezon yaptıklarıyla iç çekişmeleri bir kenara bırakıp taraftara saygı duydukları belli...beşiktaş taraftarı olsaydım skor tabelasındaki sonuca bakmaksızın her zamankinden daha iştahlı desteklerdim takımımı çünkü takımda top ayağına her gelişinde olumlu işler yapan bir genç yetenek*, türkiye liginin gördüğü en olgun oyunculardan biri *, takımda varlığıyla havayı değiştiren sahada takım arkadaşlarına güven veren bir yıldız *, ve apoletlerine bakmaksızın taraftarına ve formasına saygı duyan onlar için oynayan bir süper yıldız * var..
takım şanssız olabilir, belki de iyi bir taktiksel anlayışa sahip olmayabilir ancak bu tamamen beşiktaş taraftarlarını alakadar eden bir durumdur. ağzı leş kokan kargaların laflarına da boyun eğecek kadar ufak bir takım değildir beşiktaş.
avrupa da ilk 350'ye girememiş takımlarla, onların biraz önünde olan takımlarla, yani kendilerini hala büyük zanneden takımlarla mukayese edilmemesi gerekilen kaliteli bir takımdır beşiktaş.
ne "eyyamcı" hakemlerin insiyatifine ne de leş kargalarının sözcülerinin gözlerinden akan timsah gözyaşlarına ihtiyacımız var. biz bize yeteriz, biz beşiktaşız ve biz bu beşitaş'ı ölümüne sevmiyorsak orospu çocuğuyuz.
bir beşiktaşlı olmadığım için gayet objektif bir tanım girebileceğim *. ilk olarak tamam futbol takımı olarak son maçlarda yeniliyolar felan ama yenilirken bile güzel oynuyolar be arkadaş bu takım!! o kuarezma ve gutiyi izlemek çok zevklimiş. çaktırmadan sırf bu ikisi için beşiktaşın maçlarını izliyorum. penaltıda kaçırsa zevkli taç atışını rakibe kaptırsada .. gelelim ayvırsın meselesine . öncelikle böyle bir adamı türkiye'ye getirdikleri için teşekkür ederim beşiktaş camiasına (roberto carlos, ortega, anelka vs getiren fenere de selam olsun es geçmiyelim). gerçekten büyük iş başardılar. sanırım bu avrupanın gelmiş geçmiş en büyük basketbol transferi! bunda herkes mehfikirdir. fazla basketbol takip etmediğinden aksi bir durum varsa pmden beni uyarıp düzeltebilrsiniz. ama her şeyin güzeli seyredilir arkadaş ! ben şimdi ayvırsının maçlarını en azından tvden izlemezmiyim izlerim. içten içe beşiktaşı desteklemezmiyim (basketbolda) desteklerim. kaldıki birde bu adama veya besketbola hayran olanların durumunu siz düşünün. neyse uzatmayalım teşekkürler beşiktaş... bravo beşiktaş ...
bir galatasaraylı olarak takımının futbolsu ricardinho'yu 2-3 yıl önce fenerbahçe stadı otoparkında herkesin gözleri önünde yerlere yatırıp tekme tokat döven, üstelik vatandaşı(!) da olan mehmet aurelio'yu transfer ettiği gün gözümdeki değerini yitiren takım, o günlerde ise bütün yasal haklarımızı kullanacağız, ne gerekiyorsa yapacağız vs. muhabbetlere girmişlerdi.
kötü giden ama toparlanacak takımım. ha kendi takımları kötü giderken 3.5 atıp beşiktaş kötü gidince leş kargası gibi üzerine üşüşen ezikler gibi umutsuz değilim. başarımız da bizi başarısızlığımız da bizi ilgilendirir.
umarım schuster e olan güven devam eder. ayrıca diğerlerinin yaptığı gibi bizim için türkiye ligi kolay değil , bu sene hedefimiz avrupa gibi saçma sapan bir fikir akımına kapılmaz hiç kimse.