bir galatasaraylı olarak takımının futbolsu ricardinho'yu 2-3 yıl önce fenerbahçe stadı otoparkında herkesin gözleri önünde yerlere yatırıp tekme tokat döven, üstelik vatandaşı(!) da olan mehmet aurelio'yu transfer ettiği gün gözümdeki değerini yitiren takım, o günlerde ise bütün yasal haklarımızı kullanacağız, ne gerekiyorsa yapacağız vs. muhabbetlere girmişlerdi.