beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2840.
  1. kötü giden ama toparlanacak takımım. ha kendi takımları kötü giderken 3.5 atıp beşiktaş kötü gidince leş kargası gibi üzerine üşüşen ezikler gibi umutsuz değilim. başarımız da bizi başarısızlığımız da bizi ilgilendirir.

    umarım schuster e olan güven devam eder. ayrıca diğerlerinin yaptığı gibi bizim için türkiye ligi kolay değil , bu sene hedefimiz avrupa gibi saçma sapan bir fikir akımına kapılmaz hiç kimse.
    2 ...