35 yaşında, uyuşturucunun pençesinde, kızını okula bile gönderemeyen, Nba takımlarının istemediği bir basketbolcu aldigi icin kendini başarıli zanneden jimnastik kulubu.
bugün beni mutlu etmiştir. Porto gibi bi takımla quaresmasız denk oynayabiliyorsak ve pozisyon üretebiliyorsak (en azından 2. yarı), bu takımda iş var demektir.
maçlarını eski adıyla "şükrü bey" günümüz de ise "Fi TAPI inönü Stadı'nda" oynayan türk futbol takımı. Jimnastik klübü olarak 1903 yılında faaliyet gösterirken, futbol branşını 1910 yılında açmıştır.
bu akşam özellikle ikinci yarı kendi ligini yakıp yıkan, bu sezon yenilgisi olmayan porto'yu sahasında ezmiştir.
kazanabileceği maçı beraberlikle bitirmiştir.
en güzeli ise wien'de cska'ya yenilmiştir.
uzun lafın kısası hayırlısıyla inönü'de wien'i yener, turlarız.
porto maçından sonra bu takım çok işler yapacak şeklinde düşündüren takımım. sakatlarda iyileşse kimse tutamaz. avrupada dahil bir çok kupayı iddalı kovalarız.
şu an en büyük eksiği iyi bir sağ bek olan takım. hilbert'i dün hep beraber izledik, ciddi manada adamın orta açma problemi var. e savunma desen zaten kendi yerine oynamıyor, sağ bek değil. eğer ocakta koşan, kontrolü iyi, ortası isabetli bir sağ bek alınabilirse ne âlâ, he olmadı en büyük aday rıdvan şimşektir. q7 de bıraktığımız gibi geri dönerse dadundan yenmez takımın.
2 Km bayrak yapıp dünya rekoru kıran sevgidir, o bayrağın en arkasında hiç bırakmadan duran 72 yaşındaki teyzedir.
Futbolcusuna kızdığında "Aşkımız renklere sizlere değil" diyen renk aşkıdır.