beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2838.
  1. bir beşiktaşlı olmadığım için gayet objektif bir tanım girebileceğim *. ilk olarak tamam futbol takımı olarak son maçlarda yeniliyolar felan ama yenilirken bile güzel oynuyolar be arkadaş bu takım!! o kuarezma ve gutiyi izlemek çok zevklimiş. çaktırmadan sırf bu ikisi için beşiktaşın maçlarını izliyorum. penaltıda kaçırsa zevkli taç atışını rakibe kaptırsada .. gelelim ayvırsın meselesine . öncelikle böyle bir adamı türkiye'ye getirdikleri için teşekkür ederim beşiktaş camiasına (roberto carlos, ortega, anelka vs getiren fenere de selam olsun es geçmiyelim). gerçekten büyük iş başardılar. sanırım bu avrupanın gelmiş geçmiş en büyük basketbol transferi! bunda herkes mehfikirdir. fazla basketbol takip etmediğinden aksi bir durum varsa pmden beni uyarıp düzeltebilrsiniz. ama her şeyin güzeli seyredilir arkadaş ! ben şimdi ayvırsının maçlarını en azından tvden izlemezmiyim izlerim. içten içe beşiktaşı desteklemezmiyim (basketbolda) desteklerim. kaldıki birde bu adama veya besketbola hayran olanların durumunu siz düşünün. neyse uzatmayalım teşekkürler beşiktaş... bravo beşiktaş ...
    5 ...