beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2837.
  1. takım şanssız olabilir, belki de iyi bir taktiksel anlayışa sahip olmayabilir ancak bu tamamen beşiktaş taraftarlarını alakadar eden bir durumdur. ağzı leş kokan kargaların laflarına da boyun eğecek kadar ufak bir takım değildir beşiktaş.

    avrupa da ilk 350'ye girememiş takımlarla, onların biraz önünde olan takımlarla, yani kendilerini hala büyük zanneden takımlarla mukayese edilmemesi gerekilen kaliteli bir takımdır beşiktaş.

    ne "eyyamcı" hakemlerin insiyatifine ne de leş kargalarının sözcülerinin gözlerinden akan timsah gözyaşlarına ihtiyacımız var. biz bize yeteriz, biz beşiktaşız ve biz bu beşitaş'ı ölümüne sevmiyorsak orospu çocuğuyuz.
    4 ...