schuster'in oturtmaya çalıştığı sistemi geniş alanda oynamaya çalışan futbolculardan kurulu takım. galatasaray'ın geçen sezonun 6. haftasından itibaren düştüğü hale düşmüşlerdir. 4-3-3'ü geniş alanda oynamaya çalışırsanız elinizde guti de olsa, quaresma da olsa verim alamazsınız ki zaten alamıyorlar.
bana göre ligin en iyi kadrolarından birine sahipler ama sol ve sağ açık oynayacak quaresma'dan başka alternatif futbolcuları yok. nihat ve holosko bu bölgelerin adamı değiller maalesef.
sakat ve verimsiz futbolcuları çıkarınca sezon başındaki futbolu oynayabilecek şöyle bir kadro çıkarılabilir:
telloyu satmanın sıkıntısını yaşayan takım. adam gibi sol kanadımız olurdu şimdi en azından. koyardın quaresmayı da sağ tarafa tıkır tıkır çalışırdı iki taraf da. şimdi beklere biniyo iş. hilbert kötü ismail fena değil. ve artık şu 4-3-3ü bırakın ulan olmuyo işte!
edit: tamam bizim hilbert gol attı ama onu da atsın bi zahmet be bi de orta açsa tam süper olacak.*
1903 yılında istanbul'da kurulan türkiye'nin ilk spor kulübüdür. kurumun asıl adı: beşiktaş jimnastik kulübüdür. renkleri siyah, beyazdır. 14 dalda sporcu yetiştiren, türkiye'nin en köklü kulüplerinden birisidir.
bir haykırıştır siyahımız, çökünce üzerimize gecenin matemi sarılırız beyazına sevdağımızın, bir duruştur. direniştir. aslolan hayattır hayat da beşiktaş..
aha ben böyle beşiktaş'lı oldum diyebilmektir;
--spoiler--
90 lı yıllar amcam dünya kupasından bahsedip duruyor, maradona öyle güzel maradona böyle güzel napoli'yi uçurdu 86'da arjantin'i şampiyon yaptı ülkesinde milyonlar onu havaalanında karşıladı o gelmiş geçmiş en iyi 10 numara diyor.
sorularım başladı hali ile amcama, türkiye'de şu anda en iyi 10 kim amca? (10 derken onun anlattıklarına paralel sorabiliyorum zira 7 yaşlarındayım) galatasaray'lı güzel amcam tereddütte kalmadan cevabı verdi, şifo memet, hımmmm peki maradona kadar goller atanlarda var mı amca? var olumm (oğlum yani * ) metin-ali-feyyaz var ama işte gel gör ki hepsi beşiktaş'ta oynuyor bunların bize gelmez dedi.
inceden gururlandığımı hatırlıyorum, ta ki yüzlerinden emin şampiyonluk posterleri ile karşılaşıncaya kadar, soldan sağa, ayaktakiler derken hepsini tanımıştım ve bir kartal yürek olarak aralarına dalmıştım, kanadından tuttuğum her güne bin şükür ettiğim beşiktaşımın...
--spoiler--
2010-2011 sezonunda uefa gurplarında en çok puan toplayan takımdır. hatta avrupada mücadele etmiş diğer 4 takımın toplamından fazla.
fb+gs+bursa+ts < beşiktaş