beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    2592.
  1. avrupa da başarılar dilediğimiz takımımız.
    4 ...
  2. 2593.
  3. 2010-2011 sezonu spor toto süper ligi'ni açık ara şampiyon bitirecek olan takım.
    6 ...
  4. 2594.
  5. baktılar ki beşiktaş'ın futbolu ve gidişatı ile ilgili söylenecek laf yok yine her zaman ki gibi kendilerine yakıştığı gibi başka yerlerden vurmaya çalışıyorlar. daha çok hangi takım taraftarlarının bu tutum içinde olduğunu anlamak için bir kaç tane entry okumak yeterlidir. beşiktaş'ın geleceğini beşiktaşlılardan daha çok düşünür olmuşlar maşallah. ne yapacaksınız siz sezon ortasında ki beşitaş ı. anı yaşayın futbolun tadına varın.
    7 ...
  6. 2595.
  7. eğer rakip takım taraftarları quaresma ve bobo sakatlandı diye kendi forumlarında bayram yapıyorsa bu lig için durup düşünmek gereklidir, işte beşiktaş korkusu ve büyüklüğü bu mevzuda açık edilmiştir.
    8 ...
  8. 2596.
  9. sahip olduğu bir oyuncunun sakatlığı yurtta bayram havası yaratan, diğer oyuncunun sakatlık haberini alınca bir kalkıp göbek atmadığı kalan takım seyircilerinin dil uzattığı takım.

    büyüksün be beşiktaş, amma korku salmışsın herkesin üzerine.
    7 ...
  10. 2597.
  11. ligin 6 haftası dolmadan kartal yuvası gelirleri geçen sezonunun rakamlarını yakalamıştır,

    (bkz: hayırlı işler)
    6 ...
  12. 2598.
  13. 2599.
  14. 2011 uefa avrupa ligi şampiyonu Allah söyletti.
    6 ...
  15. 2600.
  16. türkiye'nin 3.büyük takımıdır, hepsi bu.
    7 ...
  17. 2601.
  18. 2010-2011 sezonunda şu ana kadar avrupada kayıpsız ilerliyor...

    öncelikle, büyüklük takıntıları olan renkliler için gelsin;

    (bkz: al bunu alamaz mısın)

    pino'lu, sabri'li, cana'lı, ayhan'lı, mustafa sa... [üff sıkıldım amma kötü oyuncunuz varmış:( ] galatasaraylılar, billica'lı, baroni'li, salçuk şahin'li, 10 milyon euro'luk balon mehmet topuz'lu fenerbahçeliler tarafından son 2 yıldır müthiş bir ittifakla "biz 1. ve 2. yiz, siz 3. sünüz" denilen kulüptür.

    o kadar korkmaktalar ki beşiktaşımızdan "bazen fener 1. galatasaray 2., bazen galatasaray 1. fener 2. olur ama siz hep 3. sünüz" ahahah yani arkadaş tırsıyor. şimdi dese ki "fener 1. gatasaray 2. siz hep 3. sünüz" bu sefer de galatasaray tepki vereceğinden, beşiktaş'a karşı tek kalmaktan korkuyor. ittifak niye yapılır ki zaten?

    evet arkadaşlar. birazdan başlar;

    ama, ama bizim uefa kupamız, kızkardeşimizin şampiyonlar liginde çeyrek finali var:((
    haa bi de siz 8-0 yenilmiştiniz :((

    (bkz: bi siktir git çay koy)
    23 ...
  19. 2602.
  20. fenerbahçe kötü olunca galatasaray'a sırnaşmakta mahsur görmez, iş bu sebepten gelip buraya siz 3 ncü büyüksünüz diye karalama yapanlar, son 20 yılda futbolda elde edemedikleri başarıları sözlükte aramak bahtsızlığına düşmekle aynen başkanlarının yaptıkları hatayı yapmaktalar,

    kara para aklama birimi demek ki işini iyi yapamıyor, ezim ezim ezilmeniz buna sebep.
    7 ...
  21. 2603.
  22. istanbul'a gittiğimde, şöyle bir gezmeden, bir günümü orada geçirmeden rahat edemiyorum. o kadar gitmiş olmama rağmen, son gidişimde başka bir şey fark ettim, daha bir aşık oldum bu semte.

    sarıyer'e gitmek için dolmuşa bindim. ne yokuşu diyorlar bilmiyorum, ya da o yokuşun bir adı var mı onu da bilmiyorum, ama bir yokuştan yukarıya doğru çıkıyor işte araba. o yolda gördüğüm şey ağzımın bir karış açılmasına sebep oldu.

    starbucks, burger king ve pizza hut, yani favori üç mekanım da tam olarak yan yana dizilmiş bir şekilde duruyordu öyle. bunların üç tanesinden, bir tane bile yok samsun'da, ama beşiktaş'ta üçünü de yan yana görmüş bir bünye olarak hayranlığım katlandı beşiktaş'a. paran varsa yaşanacak yer, ötesi de yok.
    4 ...
  23. 2604.
  24. hayattır, gerçektir, tekdir, kalitedir, holigana bağlamak için tek sebeptir.
    2 ...
  25. 2605.
  26. uefa avrupa ligi'nde elde ettiği galibiyetler sayesinde Türkiye'yi UEFA ligler sıralamasında üst sıralarda tutmaya çalışan takımdır.
    (bkz: http://fanatik.ekolay.net...ru_3_Detail_33_196613.htm)
    4 ...
  27. 2606.
  28. başkanı yıldırım demirören oldukça türkiye'nin en büyük takımı falan olamayacak kulüptür.

    not: adana demirsporluyum.
    3 ...
  29. 2607.
  30. 2608.
  31. (bkz: sözlükteki beşiktaş antipatisinin artması)

    meyve veren ağacı taşlarlarmış, schuster sanki buradaki renkli yorumlarını okuyup üzelecek, tey tey.
    6 ...
  32. 2609.
  33. yaş ortalamasından ötürü önümüzdeki sene futbolcularının yarısının futbolu bırakacağı takımdır. böylelikle transfere yine bir yığın para harcayacak olan, buna rağmen ucuza quaresma ve bedavaya guti alındı diye kar yaptığını sanan zekasız bir yönetime sahip olan takımdır.
    2 ...
  34. 2610.
  35. --spoiler--
    Sen benim her gece efkarım
    Gözümdeki yaşım
    Sigara dumanım!

    Sen benim damardaki kanım
    Alnımdaki yazım
    Şanlı Beşiktaşım!

    Kalbimin en orta yerinde
    Büyük bir yangın var alevler içinde!

    Beşiktaş sana yemin olsun
    Bitmeyecek sevdan mezarımda bile!
    --spoiler--
    3 ...
  36. 2611.
  37. a milli takıma 7 oyuncuyla en çok oyuncu gönderen takımdır an itibariyle.

    a milli takıma gönderdiği 3 futbolcunun bile yaşlarının 19-21-22 olması bile "abi bunlar yaşlı eöeöe" diyen zekasızlara güzel bir cevaptır.
    7 ...
  38. 2612.
  39. süper ligdeki tüm takımların en iyi oyucunlarının bulunduğu karmanın bile beşiktaşı yenmesi zordur bu saatten sonra.
    4 ...
  40. 2613.
  41. quaresma konusunda kulüp doktorlarının feyk attığı hususu espri olarak internet dünyasına düşmüştür, bu durumda porto maçında sahada olma ihtimali doğar ki işte o zaman beşiktaş takımı en ciddi avrupai rakibine karşı kendisini sınamış ve bu kupada yapabileceği muhtemel çıkışın sinyallerini verecek.
    4 ...
  42. 2614.
  43. türkiye'nin geleceği için, avrupa kupasına gönderceği takım sayısını korumak için şu anda tek umuttur. ve bu sene türk takımlarının aldığı 8 galibiyetin 7'sini beşiktaş almıştır. mağlubiyet mi? hiç yenilmedi beşiktaş.

    ha şu da var ki; benim bildiğim quaresma çıkar 21 ekimde porto'ya karşı oynar, en olmadı sonrada oyuna girer. adamda müthiş bünye var. haydi inşaallah diyelim.
    4 ...
  44. 2615.
  45. ibrahim üzülmez'in milli takıma çağrılmayıp oynamayan ismail'in çağrılmasıda ayrı bir hiddink rezaletidir.
    3 ...
  46. 2616.
  47. milli takımı geçtim de pes 11'de formasını yapmamışlar lan hala içerliyorum.

    not: beşiktaşlı değilim. karşıyakalıyım.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük