baktılar ki beşiktaş'ın futbolu ve gidişatı ile ilgili söylenecek laf yok yine her zaman ki gibi kendilerine yakıştığı gibi başka yerlerden vurmaya çalışıyorlar. daha çok hangi takım taraftarlarının bu tutum içinde olduğunu anlamak için bir kaç tane entry okumak yeterlidir. beşiktaş'ın geleceğini beşiktaşlılardan daha çok düşünür olmuşlar maşallah. ne yapacaksınız siz sezon ortasında ki beşitaş ı. anı yaşayın futbolun tadına varın.
eğer rakip takım taraftarları quaresma ve bobo sakatlandı diye kendi forumlarında bayram yapıyorsa bu lig için durup düşünmek gereklidir, işte beşiktaş korkusu ve büyüklüğü bu mevzuda açık edilmiştir.
sahip olduğu bir oyuncunun sakatlığı yurtta bayram havası yaratan, diğer oyuncunun sakatlık haberini alınca bir kalkıp göbek atmadığı kalan takım seyircilerinin dil uzattığı takım.
büyüksün be beşiktaş, amma korku salmışsın herkesin üzerine.
pino'lu, sabri'li, cana'lı, ayhan'lı, mustafa sa... [üff sıkıldım amma kötü oyuncunuz varmış:( ] galatasaraylılar, billica'lı, baroni'li, salçuk şahin'li, 10 milyon euro'luk balon mehmet topuz'lu fenerbahçeliler tarafından son 2 yıldır müthiş bir ittifakla "biz 1. ve 2. yiz, siz 3. sünüz" denilen kulüptür.
o kadar korkmaktalar ki beşiktaşımızdan "bazen fener 1. galatasaray 2., bazen galatasaray 1. fener 2. olur ama siz hep 3. sünüz" ahahah yani arkadaş tırsıyor. şimdi dese ki "fener 1. gatasaray 2. siz hep 3. sünüz" bu sefer de galatasaray tepki vereceğinden, beşiktaş'a karşı tek kalmaktan korkuyor. ittifak niye yapılır ki zaten?
evet arkadaşlar. birazdan başlar;
ama, ama bizim uefa kupamız, kızkardeşimizin şampiyonlar liginde çeyrek finali var:((
haa bi de siz 8-0 yenilmiştiniz :((
fenerbahçe kötü olunca galatasaray'a sırnaşmakta mahsur görmez, iş bu sebepten gelip buraya siz 3 ncü büyüksünüz diye karalama yapanlar, son 20 yılda futbolda elde edemedikleri başarıları sözlükte aramak bahtsızlığına düşmekle aynen başkanlarının yaptıkları hatayı yapmaktalar,
kara para aklama birimi demek ki işini iyi yapamıyor, ezim ezim ezilmeniz buna sebep.
istanbul'a gittiğimde, şöyle bir gezmeden, bir günümü orada geçirmeden rahat edemiyorum. o kadar gitmiş olmama rağmen, son gidişimde başka bir şey fark ettim, daha bir aşık oldum bu semte.
sarıyer'e gitmek için dolmuşa bindim. ne yokuşu diyorlar bilmiyorum, ya da o yokuşun bir adı var mı onu da bilmiyorum, ama bir yokuştan yukarıya doğru çıkıyor işte araba. o yolda gördüğüm şey ağzımın bir karış açılmasına sebep oldu.
starbucks, burger king ve pizza hut, yani favori üç mekanım da tam olarak yan yana dizilmiş bir şekilde duruyordu öyle. bunların üç tanesinden, bir tane bile yok samsun'da, ama beşiktaş'ta üçünü de yan yana görmüş bir bünye olarak hayranlığım katlandı beşiktaş'a. paran varsa yaşanacak yer, ötesi de yok.
yaş ortalamasından ötürü önümüzdeki sene futbolcularının yarısının futbolu bırakacağı takımdır. böylelikle transfere yine bir yığın para harcayacak olan, buna rağmen ucuza quaresma ve bedavaya guti alındı diye kar yaptığını sanan zekasız bir yönetime sahip olan takımdır.
quaresma konusunda kulüp doktorlarının feyk attığı hususu espri olarak internet dünyasına düşmüştür, bu durumda porto maçında sahada olma ihtimali doğar ki işte o zaman beşiktaş takımı en ciddi avrupai rakibine karşı kendisini sınamış ve bu kupada yapabileceği muhtemel çıkışın sinyallerini verecek.
türkiye'nin geleceği için, avrupa kupasına gönderceği takım sayısını korumak için şu anda tek umuttur. ve bu sene türk takımlarının aldığı 8 galibiyetin 7'sini beşiktaş almıştır. mağlubiyet mi? hiç yenilmedi beşiktaş.
ha şu da var ki; benim bildiğim quaresma çıkar 21 ekimde porto'ya karşı oynar, en olmadı sonrada oyuna girer. adamda müthiş bünye var. haydi inşaallah diyelim.