beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    2567.
  1. çok yüksek yüzdeyle topa sahip olmaya başlayan takım. özellikle ilk yarıda bir 5-6 dklık dilimde harika bi pas trafiği yakaladı orta sahada. bunda ernst ve aurelionun payı büyük.
    4 ...
  2. 2568.
  3. quaresma-guti-ernst-bobo-ferrari-zapo-aurelio gibi üst düzey oyuncuları varken daha çok sinir bozacak ligin açık ara iyi takımı.
    27 ...
  4. 2569.
  5. daha 15 gün önce 6-1 bitebilecek bir fenerbahçe maçından şansıyla kurtulmuş takım.
    8 ...
  6. 2570.
  7. bu geceki futboluyla hucüm etmek istediği zaman neler yapabileceğini göstermiş ama holosko'nun bencilliği yüzünden girdiği pozisyonları değerlendirememiş takımımdır. ayrıca seri eksi oy veren ibnelerin hoşlandığı takımdır.

    (bkz: genç fatmagül ler rahatsız)
    3 ...
  8. 2571.
  9. yoluna çatır çatır devam eden, türkiye'nin yüz akı.
    14 ...
  10. 2572.
  11. abartıldığı kadar iyi olmayan takımdır. türkiye'nin açık ara en iyisi falan da değildir. 35 yaşındaki adamları alıp oynatıyorsanız ilk haftaların iyi geçmesi normal ancak beşiktaş'ın ne durumda olduğu 14. haftadaki galatasaray maçı ile belli olacaktır. yanlış anlaşılmasın kötü takım demiyorum, ancak geçen senenin başındaki galatasaray'ı da hatırlıyoruz.
    5 ...
  12. 2573.
  13. türkiye nin şu an itibariyle açık ara en iyi takımı. geçen seneki galatasaray la kıyaslanmasına da anlam veremiyorum. galatasaray sadece atıyordu bir eksiğini de yiyordu. beşiktaşım ise rakibe hükmediyor, pas yapıyor güzel hareketler izlettiriyor baya baya oynuyor yani. böyle oynasın varsın yenilsin. yeter ki böyle oynasın.
    16 ...
  14. 2574.
  15. oynadığı oyunuyla her rakibini ezen ve kendi futbolunu kabul ettiren, türkiye'nin şu anda açık ara en iyi takımı.
    zorunuza mı gitti?

    o zaman tekrar.
    şu an da türkiye'nin açık ara en iyi futbol oynayan takımı.

    bir daha yazmıyorum, başa dönün okuyun.
    16 ...
  16. 2575.
  17. komik bir şekilde robinho gelmedi diye kötülenmeye çalışılan takımım. gelmeyen adam robinho ha bu arada.
    10 ...
  18. 2576.
  19. oynadığı futbolun ezikliğini yaşayanların konuyu robinho'ya bağladığı takım.
    hay ulan sizin mantığınızı sevem.
    7 ...
  20. 2577.
  21. bu akşam rapid wien karşısında oynadığı futbolla bütün türkiyenin ve gubetçi türklerin göğsünü kabartmışlardır. bir galatasaraylı olarak gurur duydum beşiktaşla.

    holosko bencil oynamasaydı da farklı kazanıp beşiktaş adını daha da geniş kitlelere duyursaydık daha güzel olurdu lakin böylesi de fevkalade güzel.hep böyle devam ederler inşallah.

    galatasaraylıyım demiş miydim? *
    20 ...
  22. 2578.
  23. robinho gelmedi diye kötülenen takım değildir, taraftarlarının eksiklerini görmek istemedği, götü kalkmış takımdır. zamanında yine gerçekleri göremediler, robinho konusunda söyledikleriyle rezil oldular.

    bakınız efendim, bir futbol taraftarı değil, seyircisi olarak beşiktaş hakkında rahatlıkla söylenebilecek olay şudur, beşiktaş şimdiye kadar lige çok iyi başlamış, canavar gibi gitmektedir, buna söylenecek söz yok. ancak hücum hattı yeni olan bu takımın ne hale geleceğini görmek için, nasıl durumda olduğunu anlamak için sezonun ortalarına gelinmesi ve öyle yorum yapılması gerekmektedir. ha deniyorsa ki biz futbolu seyretmeyiz, malız, gerizekalıyız, takım maç kazanıyorsa kral deriz, 2 harekete adamların ağzına düşeriz, 2 tane transfere takımı satın alan başkanımızı eleştirmekten vazgeçeriz, o zaman söylenecek fazla bir söz yok. ancak kimse, tekrar ediyorum kimse, türkiye ligindeki herhangi bir takımın diğerlerinden çok üstün olduğunu iddia edemez.

    her ne kadar beşiktaşlılar kabul etmese de geçen sezonun galatasaray'ı baros sakatlanana kadar mükemmel futbol oynuyordu. ha diyorsanız ki yukarıdaki gibi, biz malız, gerizekalıyız, o zaman kötü oynuyor deyin, meczupa lafımız olmaz, olamaz. ancak hayal dünyasında yaşamamak lazım. beşiktaş'ın şuanki kadrosu oldukça iyi ama lig artık 96 senesindeki lig değil. fenerbahçe'ye bakıyorsunuz, kadrosunda stoch var, alex var, niang var, ki barosla beraber türkiye'nin en iyi forveti, emre var, lugano var, kalecileri volkan demirel, adamlarda gökhan gönül var ki türkiye'de kendiyle bırakın yarıştırmayı, yarıştırmaya yaklaşacak adam yok. galatasaray'a baksan beşiktaş'ı geçecek hücum hattına sahip, misimovic, elano, baros, kewell, arda. bursa desen başka dünya adamlar 5te 5 gidiyor, trabzon desen ayakları titremese liverpool'u eleyecekti.

    netice olarak galatasaray ve fenerbahçe'nin formsuzluğu beşiktaşlıları yanıltmakta. bu 2 takımın form tutması durumunda kimse çıkıp da "kadromuz mükemmel, kadromuz türkiye'nin 50 gömlek üstünde" diyemez. zaten ibrahim üzülmez'i sağ bek oynatmış bir takımın bunları söylemeye de hakkı yok ya, neyse.

    demirören bu transferleri yapmasa çok sıkıntılı geçecekti bu sezon, transferi yaptı 2 senesini kurtardı en az. bu futbol taraftarlarının cahilliği kesinlikle üzerinde durulması gereken bir konu kesinlikle.

    o değil de quaresma ne hareket yaptı ha bu maç, durun şunu facebooktan paylaşayım.
    4 ...
  24. 2579.
  25. ilk yarı rapidde tutuktu beşiktaşta iyi ki rapid gol attı ki. oyuna heyecan geldi ve en azından beşiktaşı izleme zevki yaşadık.
    8 ...
  26. 2580.
  27. bu sezon avrupada yolunda yenilgi yuzu gormeden devam eden turk takımıdır kendisi.

    edit:DEPLASMANDA HALA GÖRMEDi OLM
    10 ...
  28. 2581.
  29. gün itibariyle galatasaraylı olmama rağmen uefa maçını izlediğim takımdır. tebriklerdir.
    7 ...
  30. 2582.
  31. 2583.
  32. del bosque,çalımbay,tigana,sağlam ve denizli dönemlerinden sonra nihayet büyük takım gibi oynamaya başlamış sevgili kulübüm. kimseye nankörlük etmek değil niyetim, tigana ile iki kupa,bir süper kupa kazandık, denizli ile duble yaptık. ama sonuçtan başka keyif veren yanı yoktu. şimdi ise takım ve tv başındakiler ortaya konan performanstan zevk alıyor, stadta canlı seyredenlerse düpedüz eğleniyorlar. hep birlikte koskoca bir ekibin, ki homojen bir kitle değil bu,genci var, yaşlısı var, türk'ü var olmayanı var,her gün hep birlikte yeni bir şeyler öğrendikleri bir ortama sahip oldu takım.
    şimdi işler yolunda gidiyor, sezon içinde inişler de olacaktır, hatta sistem oturana kadar birilerinin bizi dörtleyip,beşlemesi de olası. ama altından kalkacak,yola daha hızlı devam edecek özgüvene,dayanışma ve iştaha sahipiz,takımımız ve taraftarımızla.
    şampiyon oluruz,olamayız da,inanın o kadar önemli değil. futbol bir şenlik,temaşa ve gönül işi her şeyden önce. gerisi allah kerim.
    9 ...
  33. 2584.
  34. uefa'da yoluna gruplardan çıkarak devam edecek ezeli rakip. sonrası ne olur bilinmez.
    ama şunu söylemekte fayda var dün akşam viyana deplasmanında oldukça iyi oynadılar. bu sene için sezon sonu ne olur bunu söylemek için çok erken. bu sene eskiye göre yaptıkları en iyi şey kendi oyunlarını kabul ettirmeye çalışırken çok daha fazla topa sahip oluyorlar. yani schuster felsefeyi oturtmuş, sürekli ileriye oynayıp oyunu domine etmeye çalışıyorlar. zaman zaman çok iyiler zaman zaman da bocalayabiliyorlar, ama 4 büyükler arasında havası en iyi görünen takım an itibariyle beşiktaş. ve sene sonu muhtemelen ilk iki içinde olacaklar.
    5 ...
  35. 2585.
  36. vay arkadaş, içlerde 300 gr isot yenmiş acısı bırakan takımdır kendileri gördüğümüz kadarıyla.

    şimdi bu, "galatasaray'la fenerbahçe formsuz olmasa beşiktaş'ın foyası ortaya" çıkar geyiği yılların geyiğidir. nitekim, en son şampiyonlukta da öne sürülebilen tek argüman buydu. be arkadaş, bu takımlar eğer formsuzsa -ki katılmıyorum, sadece kadroları kötü idi- salt takım-içi dengelerden mi formsuzlar allasen ? diğer takımların alıp başını gitmesi, üzerlerinde oluşan baskı vs. gibi faktörlerin hiç mi katkısı yok yani, nedir ? bu rakibinin başarısını çekemeyip, bunu bile kendine yontma çabası nedir ? yav bir tarafta oynadığı 14 resmi maçın 11'ini kazanıp sadece 1'ini kaybetmiş bir takım var, öte tarafta oynadığı 10 resmi maçın 4'ünü kaybetmiş 3'ünü kazanmış bir takım var. hangi formsuzluk, hangi gerekçe açıklıyor bunu ? bir tarafta takım var, bir tarafta 18 tane adam. aradaki zilyon tane fark, paha biçilemez.

    sene 96 değil artık, bunda hemfikir olmak lazım. zaten hepsinde birer guti var görüyoruz ki. bak quaresma'ya hiç değinmiyorum bile. zira, guti dediğin adam hayatında ilk defa avrupa liginde oynuyor, neden ? çünkü tüm kariyeri boyunca, 13 yıl şampiyonlar liginden başka bir kupa görmemiş. öyle alex de souza gibi açık alan futbolcusu da değil hani, adam yerleşik defansa karşı atıyor kıldan ince arapaslarını. ama yok, lig eskisi gibi değil, misal fenerbahçe'de twente'nin dünyaya sunduğu büyük yıldız miroslav stoch var, sonra brezilya liginde oynadığı futbolun zilyon kat üstünde oynayan binlerce adam olan alex de souza var, kariyeri boyunca fransa ligi gibi avrupa'nın 5.-6.'sı olan bir ligden çıkamamış bir mamadou niang var, galatasaray'da kumaşı hakikaten kaliteli olan ama türkiye'de oynamak istemediği 350 km. öteden görülebilen elano var; arnavut kaplanı, futbolcu kasabı lorik cana var. bak baros'a, gökhan gönül'e, her ne kadar tüm türkiye futbolseverleri gibi kendisinden nefret etsem de emre belözoğlu'na kimsenin bir sözü yok, olamaz da.

    öte yandan, mesele, ibrahim üzülmez'i sağ bek oynatabilmektir zaten arkadaş, daha buna bile basmamış kafanız. salt oynatmak da değildir ayrıca, çatır çatır oynamasıdır, hem de derbide. al bakalım dos santos'û da koy sağ beke, neler oluyor. hem de bunu, ricardo quaresma'ya karşı yap, vay anam vay.

    o değil de, son söz olarak, millet selçuk şahin'le, cristian baroni ile, mustafa sarp, ayhan akman, lorik cana üçlüsü ile ön libero hattı kurmaya çalışırken bizde fabian ernst, necip uysal, mehmet aurelio ve michael fink'ten oluşan bir ön libero hattı var ya, o bize yeter.

    hayal dünyasında yaşamıyoruz, ama hayal kurmamızın önüne de kimse geçemez. zira, o hayaldir galatasaray'ı avrupa kupası sahibi yapan.

    (bkz: sen benim her gece efkarım)
    26 ...
  37. 2586.
  38. kulüp ismi: besiktas jimnastik kulübü
    kurulus ismi: besiktas bereket jimnastik kulübü
    ilk baskan: mehmet samil bey
    kurulus tarihi: mart 1903
    resmiyet tarihi: 1910
    ilk sampiyonluk: jimnastik (1911)
    futbol subesi kurulus tarihi: aralik 1911
    futbolda ilk sampiyonluk: 1919 istanbul turk idman birligi ligi
    futbol liglerine ilk katilis tarihi: 1919
    renkler: siyah-beyaz
    kurulus renkleri: kirmizi-beyaz
    takma ismi: karakartallar
    2 ...
  39. 2587.
  40. denizbank ile kredi anlaşması yaparak kasasına nakit 75 milyon dolar koyan takımımız.
    4 ...
  41. 2588.
  42. kısa ve uzun vadeli borçlarına ayar çekmiş takımımız, her yönü ile parıl parıl parlamaya başladı, allah yardımcısı olsun.
    3 ...
  43. 2589.
  44. 2590.
  45. quaresma'dan sonra; bobo, ferrari, nihat sakatlanmış.
    ulan nasıl gözü kaldıysa milletin öeh demek istiyorum sayın seyirciler.
    5 ...
  46. 2591.
  47. kim oynarsa oynası daha çok can yakacak takımdır, başında schuster damarında inanmanın verdiği haz oldukça bu iş yürür.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük