türkiye'nin geleceği için, avrupa kupasına gönderceği takım sayısını korumak için şu anda tek umuttur. ve bu sene türk takımlarının aldığı 8 galibiyetin 7'sini beşiktaş almıştır. mağlubiyet mi? hiç yenilmedi beşiktaş.
ha şu da var ki; benim bildiğim quaresma çıkar 21 ekimde porto'ya karşı oynar, en olmadı sonrada oyuna girer. adamda müthiş bünye var. haydi inşaallah diyelim.