fenerbahçe kötü olunca galatasaray'a sırnaşmakta mahsur görmez, iş bu sebepten gelip buraya siz 3 ncü büyüksünüz diye karalama yapanlar, son 20 yılda futbolda elde edemedikleri başarıları sözlükte aramak bahtsızlığına düşmekle aynen başkanlarının yaptıkları hatayı yapmaktalar,
kara para aklama birimi demek ki işini iyi yapamıyor, ezim ezim ezilmeniz buna sebep.