istanbul'a gittiğimde, şöyle bir gezmeden, bir günümü orada geçirmeden rahat edemiyorum. o kadar gitmiş olmama rağmen, son gidişimde başka bir şey fark ettim, daha bir aşık oldum bu semte.
sarıyer'e gitmek için dolmuşa bindim. ne yokuşu diyorlar bilmiyorum, ya da o yokuşun bir adı var mı onu da bilmiyorum, ama bir yokuştan yukarıya doğru çıkıyor işte araba. o yolda gördüğüm şey ağzımın bir karış açılmasına sebep oldu.
starbucks, burger king ve pizza hut, yani favori üç mekanım da tam olarak yan yana dizilmiş bir şekilde duruyordu öyle. bunların üç tanesinden, bir tane bile yok samsun'da, ama beşiktaş'ta üçünü de yan yana görmüş bir bünye olarak hayranlığım katlandı beşiktaş'a. paran varsa yaşanacak yer, ötesi de yok.