schuster belli bir sistemi hala takıma oturtmaya çalışıyor ve zaaflarımız var. şenol güneş de oldukça iyi bir taktisyen, takımını tamamen beşiktaş'ın eksikleri üzerine yoğunlaştıracaktır.
ayrıca beşiktaş bu maça ne mental ne fiziksel olarak trabzonspor kadar hazır şu anda.
quaresma'nın eksikliği de var tabi... gerçi bende dahil birçok beşiktaşlı quaresma sakatlanınca trabzonspor maçından umudunu kesmeye başladı ama çok abartıyoruz sanırım. geçen senelerde bu takımda ne guti, ne quaresma vardı ama biz yine bir şekilde çıkarıyorduk bu maçları. "şu yok, bu yok... ah ne yapacağız" filan demiyorduk. quaresma yoksa guti var, bobo var, tabata var, ernst var, necip var... var oğlu var...
kimin oynayabileceğini, kimin oynayamayacağını tam olarak bilmiyorum ama bir onbir yazmam gerekirse;
hakan
toraman
zapo
ferrari
üzülmez
ernst
necip
guti
hilbert
nihat
bobo
"bu takım trabzon'u hayatta yenemez" diyecek bir allah'ın kulu yoktur sanırım. hatta bu yazdığım kadronun normal şartlarda trabzonspor'u yenmesi gerektiğinin de herkes farkındadır muhtemelen.
allah korusun maç kötü giderse;
necip yerine nobre'yi alır bobo'yu açığa çekebilirsin,
zapo'yu çıkarır holosko veya tabata'yı alırsın, toraman'ı göbeğe, hilbert'i beke, holosko-tabata'dan birini hilbert'in yerine çekersin,
direkt hilbert-nobre, hilbert-tabata(holosko) yapabilirsin,
veya en çılgını olan ernst'i çıkarırsın tabata'yı alırsın. necip-guti-tabata yaparsın. *
işler inşallah iyi giderse;
yorulacak guti yerine tabata'yı veya aurelio'yu alırsın,
bobo-nobre yapar taze güç yaratırsın, **
nihat-holosko yapar kontra-atak kollarsın.
maça iyi başlamak çok önemli. ilk 20 dakikayı filan gol yemeden geçirirsek trabzon üstümüze gelecektir, seyircisi önünde gerilecektir.
inşallah hakan hata vs. yapmaz, gününde olur.
inşallah guti-ernst-bobo yine günlerinde olur.
ve inşallah nihat artık oynar, cidden oynasın artık.
milli maç arasına kazasız belasız gireriz inşallah.