beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2601.
  1. 2010-2011 sezonunda şu ana kadar avrupada kayıpsız ilerliyor...

    öncelikle, büyüklük takıntıları olan renkliler için gelsin;

    (bkz: al bunu alamaz mısın)

    pino'lu, sabri'li, cana'lı, ayhan'lı, mustafa sa... [üff sıkıldım amma kötü oyuncunuz varmış:( ] galatasaraylılar, billica'lı, baroni'li, salçuk şahin'li, 10 milyon euro'luk balon mehmet topuz'lu fenerbahçeliler tarafından son 2 yıldır müthiş bir ittifakla "biz 1. ve 2. yiz, siz 3. sünüz" denilen kulüptür.

    o kadar korkmaktalar ki beşiktaşımızdan "bazen fener 1. galatasaray 2., bazen galatasaray 1. fener 2. olur ama siz hep 3. sünüz" ahahah yani arkadaş tırsıyor. şimdi dese ki "fener 1. gatasaray 2. siz hep 3. sünüz" bu sefer de galatasaray tepki vereceğinden, beşiktaş'a karşı tek kalmaktan korkuyor. ittifak niye yapılır ki zaten?

    evet arkadaşlar. birazdan başlar;

    ama, ama bizim uefa kupamız, kızkardeşimizin şampiyonlar liginde çeyrek finali var:((
    haa bi de siz 8-0 yenilmiştiniz :((

    (bkz: bi siktir git çay koy)
    23 ...